“סיטרואן טלטלה את שוק המכוניות החשמליות ואת שוק המשאיות כמו אין מותג לפני כן”


איך זה לריצת אירועים? בחורף שעבר, סיטרואן עמי זוכה בגביע העיקרי הראשון שלו: רכב השנה העולמי. בקיץ המוקדם יש את פרס החדשנות לחשיפת Auto. ואז, באוגוסט בתערוכת הרכב הבריטית, מכוניות ואגוזי משאיות עמדו בתור כדי לראות את הרכב המדובר ביותר כמו גם רכב מצולם שם.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

כמה שבועות אחר כך הגיע הסיפור המאושר ביותר של השנה: סיטרואן תציע את ה- AMI בבריטניה. זה צפוי להיות בעל עלות כסף של כ -6,000 ליש”ט. בנוסף, המשרד אמר לי שלמרות שניתן להציע כאן חוזים של טלפון נייד, חוזים בסביבות 40 ליש”ט לחודש כמו בצרפת, הצעות כאלה צריכות פיקדונות של גרנד או שלוש. חוזים נמוכים או ללא פיקוח מקסימים יותר לבריטים, גם אם פירושו תשלומים של 80 פאונד קרוב יותר לחודש. כך או כך, מכוניות ומשאית זו בעלויות אלה הן הרגע הפריצה הניכר ביותר של EV אי פעם עבור צרכני בריטים.

‘אמי סיטרואן הוא המכוניות והמשאית הזולות המושלמות למסעות קצרים’

מעולם לא היה לנו את המזומנים, או הרעב, שכן ראויים לניסן עלה המקורי המכוער עם זאת, שהוצג לפני 30,000 ליש”ט לפני עשור. כמה שנים אחר כך הקטן והיפה יותר של פולקסווגן! כמעט 24,000 ליש”ט (כמעט פי שניים מהגרסה הבסיסית) גם לא הצליחו להגיע למקום. כמו גם על אף שמכוניות ביתיות טהורות-חשמליות בינוניות של ימינו של ימינו של חברות כמו יונדאי, קיה כמו גם סקודה אמינות, כמה מהם מביאים תגי עלות של 50,000 ליש”ט. אאוץ!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *