מכונית הספורט של Avatar Roadster New עם Focus RS Engine שנחשפה


חברת SportCar Care Avatar חשפה רשמית את מודל הייצור הראשון שלה בתערוכה הבינלאומית Autosport השנה. גרסת ההפקה, המכונה The Avatar Roadster, היא עיבוד מחדש נרחב של האב -טיפוס שעלה את הופעת הבכורה שלו באותה מופע בשנה שעברה, עם למעלה ממאה שינויים.
הדגם ברמת הכניסה משתמש במנוע 2.0 ליטר Ford EcoBoost עם מומנט של 250 כ”ס ו -400 ננומטר. בזכות משקל שפת המדרכה של 695 ק”ג, זה מסתדר במהירות של 360 כ”ס לטון. 0-62 קמ”ש מטופלים בארבע שניות דירה, ואילו המהירות העליונה היא 145 קמ”ש.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• מכוניות יום המסלול הטובות ביותר 2017
עם זאת, ישיבה מעל הגרסה 2.0 ליטר היא מכונה חזקה עוד יותר. רודסטר אווטאר בנפח 2.3 ליטר אמור להימכר גם במכירה, ומשאל את המנוע שלו מהפורד פוקוס ה- RS Hot Hatch החדש.
אין חסרון משקל – אותו משקל של 695 ק”ג חל. ה- 350 כ”ס ברז משווה ליחס הספק למשקל של 500 כ”ס לטון ו -0-62 קמ”ש יורד ל -3.6 שניות, כאשר המהירות העליונה מטפסת על 165 קמ”ש. יש יותר מומנט זמין, עם 440 ננומטר.
כקונבנציונאלי תיבת ההילוכים מקורו בפורד, בהיותה המדריך לשש הילוכים שנמצא במיקוד Rs. עם זאת, רצף שבעה הילוכים המופעל על ידי משוטים זמין
זוהי אחת מכמה תכונות בהשראת רכב מירוץ ברודסטר, כמו עבודות גוף מורכבות, מיקום הנהיגה הקזז ואפשרויות כמו כלוב גליל מלא, מטף מדורבלים, לוגר נתונים וכף אחורי גדול.
אפשרויות נוספות מבוססות נוחות ללא עלות קיימות בצורה של Apple Carplay ו- Android Auto, חימום ומיזוג אוויר ואפילו גג. החברה מבטיחה ללקוחות פוטנציאליים המון אפשרויות גימור וקצץ בהתאמה אישית. ייצור רודסטר האווטאר יחל באביב הקרוב, כאשר המחירים יתחילו מ- 39,990 ליש”ט.
האם רודסטר האווטאר יהיה בן לוויה ראוי ליום המסלול? תן לנו לדעת מה אתה חושב בתגובות.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *