ג’ים פארלי יחליף את ג’ים האקט כמנכ”ל פורד כמו גם את הנשיא


פורד אימת כי המנכ”ל כמו גם הנשיא ג’ים האקט יפטר בקרוב מהתפאורה שלו לאחר שלוש שנים אחראיות.
הוא יוחלף על ידי קצין התפעול הראשי הנוכחי של המותג, ג’ים פארלי, בתהליך שיראה את פארלי מניח את ההובלה במהלך החודשיים הקרובים – אם כי האקט יישאר בפורד כיועץ מיוחד עד מרץ 2021.

“הגיע תורו של פורד לתפוס את הכותרות כשעובדים שוב”

האקט, 65, הוביל את הטרנספורמציה של פורד מאז 2017, ומפקח על הצגת מספר דגמים חדשים וחשובים, כולל ה- PUMA Crossover, All Bronco Off-Roader כמו גם המוסטנג Mactang-e החשמלי הטהור. פורד גם קובע כי האקט סייע לשפר את בריאותה ובריאותה הכללית של החברה על ידי ארגון מחדש של פעילותה וכן צמצום רמת הביורוקרטיה של החברה.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

פארלי, 58, נמצא עם פורד מאז 2007, החל כראש המכירות העולמי של החברה כמו גם שיווק, כשהוא עובר עם עמדות ניהול בלינקולן, פורד דרום אמריקה כמו גם פורד אירופה, לפני שלקח פונקציה מובילה בחדשנות של פורד גם כן כצוות האסטרטגיה בשנת 2019. הוא נבחר לתואר COO בפברואר כמו גם ייקח את תפאורת המנכ”ל שלו באוקטובר.
יו”ר המנהל של פורד, הוצאה פורד, אמר: “אני אסיר תודה לג’ים האקט על כל מה שעשה כדי למודרניזציה של פורד כמו גם להכין אותנו להתמודד כמו גם לנצח בעתיד. חזון המוצר החדש שלנו-בהובלת מוסטנג מאך-אי, F-150 חדש כמו גם משק הבית ברונקו-קורם עור וגידים.
“כעת יש לנו תוכניות משכנעות לרכבים חשמליים כמו גם אוטונומיים, בנוסף לקישוריות המלאה של הרכב. כמו כן, בסופו של דבר אנו זריזים הרבה יותר, וזה היה ברור כאשר התגייסנו במהירות להכין מכשירים מצילי חיים בתחילת המגיפה.
“ההתלהבות של ג’ים מכלי רכב פנטסטיים כמו גם מהדחף האינטנסיבי שלו לתוצאות ידועים היטב, כמו גם שראיתי אותו גם הוא מקים למנהיג טרנספורמטיבי עם ההחלטה כמו גם ראיית הנולד לסייע לפורד לשגשג לעתיד.”
בדוק את החדשות האחרונות של פורד כמו גם הערכות כאן …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *