האם יגואר לנד רובר באמת מחפש לקנות מותג יוקרתי חדש?


יגואר לנד רובר בוחן רכישה של מותג יוקרתי או חדשנות חדש, על פי דו”ח בלומברג שפורסם באינטרנט. דובר JLR דחה את השמועות, אולם לא שלל סיכויים בעתיד.
המאמר של בלומברג מציע כי יגואר לנד רובר כבר בשיחות עם מספר יצרנים. הפרמטר האחד הוא, לכאורה, כי המותג שנבחר חייב לעצב את התיק הנוכחי של JLR של כלי רכב מתקדמים, אשר לבדו מהווה 78 אחוזים גדולים מההכנסות של טאטה מוטורס של הורים.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

עם זאת, מקור שקרוב למותג ביטל את ההצעות, ורמז כי למרות שהוא תמיד יבחן שיטות לחיזוק התפאורה שלו בשוק, לא היו כרגע שיחות כאלה.
בלומברג קובע ש- JLR מבקשת להגדיל את מגוון הרכבים שלה, מכיוון שבכירים מאמינים שזו השיטה היחידה להישאר תחרותית יחד עם ענקים מתקדמים כמו מרצדס כמו גם ב.מ.וו. כמו כן, היא מצביעה על כך שטאטה מוכנה לתמוך בהצעות מחיר במידת הצורך, לאחר שקנתה את JLR בשנת 2008 תמורת 2.4 מיליארד דולר (1.8 מיליארד ליש”ט). עם זאת, כאשר Variety Rover כבר עיצבו עיצובים לקראת החלק העליון של השוק (150,000 ליש”ט פלוס), שטח לרכב סופר-יוקרי מעל שנפגע.
מוקדם יותר השנה השקיעה יגואר לנד רובר סכום של יותר מ -18 מיליון ליש”ט בשירות רכיבה על Lyft. באינטרנט מקורות ביטוח תביעה JLR עובדת יחד עם Lyft מבוסס סן פרנסיסקו להקמת רכבים אוטונומיים. הטכנולוגיה עשויה לסנן את יגואר כמו גם לעיצוב לנד רובר בעתיד.
הצגת הרעיון של I-Pace בתערוכת הרכב של לוס אנג’לס בשנה שעברה רמזה על הכיוון בו JLR רוצה להיכנס, עם זאת, כאשר כלי רכב חשמליים נמצאים בחזית תוכנית ההתקדמות שלה. גרסאות הפקה של ה- I-Pace ייצאו למכירה בשנת 2018 יחד עם סדרת מירוץ אטרופיה חדשה של I-Pace שנועדה לתמוך כמו גם לרוץ יחד עם פורמולה E.
האם אתה מאמין ש- Jaguar Land Rover צריך להשקיע במותג יוקרתי חדש? בואו נבין למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *