הרולס-רויס ורייט לומינר חשופה


רולס-רויס חשפה את קולקציית Wraith Luminary, גרסת המהדורה המוגבלת של הקופה הדו-דלתית שהופקה על ידי האוסף Bespoke של היצרן הבריטי. רק 55 דוגמאות יופקו.
שם המאור מצוין כי הוא השתקפות על הבעלים של הווית ‘,’ אדם שמשפיע או משפיע על אחרים ‘, על פי רולס רויס. הושלם בצבע חיצוני חדש בשם Sunburst Gray, קו מאמן ייחודי של נחושת צבוע ביד נמתח באותה מידה לאורך עבודות הגוף. מרכזי הגלגלים מתפקדים פסי -סיבוב שהושלמו ב- Saddlery Tan, המספק המלצה לצבע הפנימי.
9

הפנים גזוזים גם הם בשיזוף אוכפים, אם כי המושבים האחוריים מנוגדים לעור אנתרציט כהה יותר כדי להדגיש את בולטת עמדת הנהג. צנרת ניגודיות כמו גם תפירה עוזרת לקשר בפנים הדו-גוניים, כמו גם בשני הצבעים תואמים את ההגה החדש של שני הטונים.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• רכבים מתקדמים ביותר למכירה
תא הנוסעים הושלם בעץ טיודור אלון שמקורו במיוחד ביערות הצ’כיה מאז עומק צבעו. פונקציה ייחודית ב- Wraith Luminary היא הכותרת החדשה של Starlight, המשלבת 1,340 אורות סיבים אופטיים שנועדו לשכפל את מראה שמי הלילה, כמו גם לוקח כמעט 20 שעות ליצור.
9

בראשונה מאוד לקולקציה בהתאמה אישית של רולס-רויס, בד פלדה אל חלד ארוג ביד, מקיף את מנהרת ההולכה המרכזית כמו גם את הדלתות כדי להבטיח שהוא מנוגד לעץ אלון טיודור כמו גם עור שיזוף משכונות. הסיב, שלוקח שלושה ימים לייצר, גם מפרק את האור מלוחות הדלת המוארים הייחודיים.
מתחת למכסה המנוע מנוע V12 623 כ”ס 623 כ”ס 623 כ”ס נשאר ללא שינוי. רולס-רויס לא סיפקה מחוון עלות עם זאת צפה שהוא יהיה טוב יותר מתג העלות של 240,768 ליש”ט בסך של Wraith.
מה אתה מאמין באוסף Rolls-Royce Wraith Luminary? בואו נבין למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *