מושב חושף תוכניות לשישה עיצובים חדשים עד 2020


מושב אימת כי הוא יציג שישה עיצובים חדשים בשלוש השנים הבאות כחלק מההתרחבות הגדולה ביותר של המותג אי פעם. לפחות מחצית מהעיצובים הללו ייכנסו לקטעים שהמושב אינו תופס כרגע.
העיצוב הראשון החדש ביותר שיופיע יהיה רכב שטח גדול חדש, שייצא למכירה בשנה הבאה כמו גם יתמודד עם סקודה קודיאק. סגנון הרכב הושלם, בעוד מושב מקיים כרגע הצבעה ציבורית שתבחר על שמו.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

עוד משלושה עיצובים חדשים לגמרי יהיו רכב חשמלי מותאם אישית המבוסס על פלטפורמת ה- MEB של קבוצת פולקסווגן. זה יופיע בשנת 2019, כמו גם הבוסים אימתו כי יהיה זה מגוון של עד 500 ק”מ (310 מיילים).
אם דיבר בחשיפה הרשמית של המושב ארונה, Matthais Rabe, הבוס של המו”פ של Seat, אמר ל- Auto Express: “עם ששת העיצובים החדשים האלה נעבור לפחות לשלושה קטעים חדשים. יהיו שלושה עיצובים חלופיים אולם שלושה יהיו חדשים לחלוטין.
“יש לנו תוכניות עד 2025 בצד המוצר. אנו מגיעים כעת לשלב המוצר הגדול ביותר. ”
תחליף להאצ’בק של ליאון, שיכנס לשפת סגנון חדשה למושב, נמצא גם בכרטיסים. סביר להניח שמכוניות ומשאית זה ישחקו פונקציה מובילה בהצגת חדשנות היברידית פלאג-אין למותג. לדברי מנהל סגנון המושב אלחנדרו מסונרו, ליאון החדש, יהיה “צעד גדול יותר” ממה שראינו בעבר מהמותג הספרדי כמו גם יתיישב ל”השלב הבא “.
בנוסף לביטוי מרתק בביסוס גרסאות חשמליות של דגמי ה- Cupra הביצועים הגבוהים שלה, אטקה קופרה תציג בשנה הבאה בהשתתפות הנעה ארבעה גלגלים כמו גם מנוע TFSI בנפח 2.0 ליטר שמקים בסביבות 300 כ”ס.
בשנת 2016 פרסמה מושב השנה הטובה ביותר שלה אי פעם, כאשר שיא מפעיל הכנסות של 143 מיליון יורו (125 מיליון ליש”ט) וכן למעלה מ -400,000 עיצובים המוצעים ברחבי העולם.
איזה עיצוב מושב חדש אתה מסתכל קדימה לראות? בואו נבין למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *