שליש מהנהגים העבירו קנסות מדי שנה ככל שהשימוש במצלמות גדל


, שליש מהנהגים בבריטניה מועברים קנסות מדי שנה כאשר המשטרה והרשויות המקומיות מגדילות את השימוש במצלמות מרוחקות לתפוס נהגים, כך חשף מחקר חדש.
בכל שנה רואים 12 מיליון נהגים בבריטניה קנסות על ידי המשטרה והרשויות המקומיות, על פי דיווח חדש של קרן RAC. בשמונה מיליון, קנסות חניה לרכב ייצגו את הרוב המכריע של הקנסות, אם כי נמצא כי הרשויות המקומיות הושיטו 2.5 מיליון עונשים בגין הפרות צומת תיבות והפרות לאוטובוס.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• כיצד לערער על כרטיס חניה לרכב: PCN ערעורים מוסברים
קנסות מצלמת וידאו של אור אדום עוד יותר של מיליון מהירות ואור אדום הונפקו באותה תקופה של 12 חודשים יחד עם 500,000 קנסות בגין רישוי מאוחר וחוסר ביטוח.
עם זאת, מספר הקנסות והעונשים בפועל יכול להיות גבוה יותר אם נהגים לא קיבלו כרגע קורסים חינוכיים כחלופות לקנסות. 12 מיליון הסכום אינו כולל את 1.2 מיליון הנהגים השנתיים המועמדים לקורסי מודעות למהירות כאלטרנטיבות לקנסות מהירות ו -200,000 הנהגים שקיבלו קורסים למודעות נהגים כחלופה.
המחקר מצטט את השימוש הגובר במצלמות כסיבה למספר המשופר של הקנסות שהונפקו. בשנת 2011, 52 אחוז מהודעות העונשין הקבועות הוצגו במצלמה. זה עלה ל -74 אחוזים בשנת 2015, ואילו קנסות חניית רכב פרטיים עלו פי שלושה בגלל 2012.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *