פורשה מקאן מקבלת טיפול ‘GTS’ בעל ביצועים גבוהים


טווח פורשה מקאן חם, מכיוון שהמותג חשף גרסת GTS חדשה של רכב השטח המסוגנן. במחיר של 55,188 ליש”ט, העיצוב הממוקד בהרבה כולל כוח נוסף, שלדה משודרת כמו גם פרטי סטיילינג גזעיים יותר.
פורשה חוסכת את תגי ה- GTS שלה עבור הרכבים המכוונים ביותר לנהגים בטווח שלה. אז ה- Macan GTS מקבל את אותו ה- V6 של Turbo V6 בנפח 3.0 ליטר כמו ה- Macan S, ובכל זאת משודר ל 355 כ”ס-מחבב אותו בין ה- S כמו גם מקאן טורבו מבחינת הביצועים.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

כי 25 כ”ס נוספים מרמזים על כך שה- GTS מסוגל 0-62 קמ”ש בחמש שניות שטוח עם חבילת הספורט כרונו המותאמת, שהיא ארבע עשיריות מהירות יותר מה- S עם זאת שני עשיריות איטיות יותר מהטורבו. שטוח החוצה, רכב השטח הקומפקטי יטפל ב -160 קמ”ש.
• רשומת הטבעת של פורשה קאיין טורבו החדשה
זה מקבל את תיבת המכוניות של PDK של שבע הילוכים של פורשה כמו גם הנעה ארבע גלגלים כסטנדרט. כמו כן יש מערכת פליטה ספורטיבית לריגושים נוספים. האפקטיביות יורדת מעט מה- S, כאשר ה- GTS מכריז על 31.4 מגה -לימודים אקלים כלכלי כמו גם פליטות CO2 של 212 גרם/ק”מ.
עם זאת, מכיוון שמדובר ב- GTS, ריבית נוספת שולמה לשלדה. מינהל המתלים הפעיל של פורשה (PASM) הוקם ב”פרט ספורט יותר של המנגינה “, בעוד שגובה הטיול הורד כמו גם צמיגים אחוריים גדולים יותר יושבים על חישוקים שחורים בגודל 20 אינץ ‘.
5

הגלגלים הללו הם חלק מקשירת הסטיילינג הסטיילית של GTS, הכוללת מתווה חיצוני שחור כמו גם חבילה סגנון ספורט ספציפית ל- GTS. בפעם הראשונה ב- MACAN, הרוכשים יכולים לבחור גם פנסים מלאים.
בפנים תגלו מושבי ספורט של GTS, עם זאת אין עוד הרבה מה להבדיל את זה מהדגם השגרתי. ועדיין, מינהל התקשורת של פורשה מהדור האחרון (PCM) הופך את הופעת הבכורה שלו ב- MACAN, לאחר שהופיע לראשונה בדור האחרון 911.
בנוסף ל- PASM, מכשירים בסיסיים כוללים רדיו DAB, חזית Bluetooth כמו גם עזרה בפארק האחורי כמו גם דלת זנב חשמלית. בנוסף, הרוכשים מסוגלים לקחת חלק בתוכנית בחינם לחלוטין במרכז החוויה של פורשה בסילברסטון בנורת’מפטונשייר.
מה אתה מאמין על פורשה מקאן GTS החדשה? השאירו תגובה למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *