טויוטה לנד קרוזר עודכנה במנוע חדש כמו גם בטויוטה הטכנולוגית


טויוטה תיקנה את ספינת הדגל שלה קרוזר 4×4, והוסיפה מנוע דיזל חדש בנפח 2.8 ליטר וכן ציוד אבטחה נוסף. עיצוב המטיילים מוצע להזמין כעת, עם עלויות החל מ- 42,345 ליש”ט עבור גרסת התלת-דלתות ברמת הכניסה, מטפסים ל -57,490 ליש”ט עבור הגרסה הבלתי מנוצחת של שבעה מושבים. המסירות הראשונות מאוד צפויות להופיע באוקטובר.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

טויוטה תציג גם גרסה מעודכנת של Land Cruiser Industrial בהמשך הסתיו, שתספק את אותם תיקונים בדיוק כמו מכונית המטיילים. העלויות יחלו מ -35,925 ליש”ט עבור דגם השירות לשלוש דלתות, ויטפסו ל -42,175 ליש”ט עבור הגרסא הפעילה בת חמש הדלתות.

10 רכבי השטח הטובים ביותר לקנות 2022

בדומה לדגם היוצא, קרוזר לנד-לנד המעודכן של טויוטה מופעל על ידי מנוע דיזל בן ארבעה צילינדרים בנפח 2.8 ליטר טורבו, אולם תפוקתו עלתה מ- 174 כ”ס כמו גם מומנט של 450 ננומטר ל -20 כ”ס כמו גם 500 ננומטר. טויוטה קובעת שהעוצמה הנוספת הפילה את זמן 0–62 קמ”ש ל -9.3 שניות – שיפור של 2.8 שניות על המכונית הישנה.
כל גרסה של קרוזר Land Toyota המעודכן כוללת מערכת מכנית של ארבעה גלגלים, תיבת הילוכים בעלת יחסיות נמוכות וכן דיפרנציאל למרכז הניתן לנעילה כסטנדרט. ניתן לשתף את הגרסא התעשייתי באמצעות תיבת הילוכים עם שישה הילוכים, ואילו עיצוב המטיילים מוצע רק עם שישה הילוכים אוטומטיים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *