רעיון פרקטלי של פיג’ו מקבל טכנולוגיית רעש מתקדמת


זהו הרעיון הפרקטלי של פיג’ו. הוא מחויב כ”קופה מטרופוליטנית חשמלית “, כמו כן, הוא מייצג כיוון סגנון חדש לגמרי שיצא לראשונה לראשונה ב- 3008 Crossover המתוקנת בשנה הבאה, שכבר נמצא בפיתוח.
היא ערכה את הופעת הבכורה הציבורית שלה בתערוכת הרכב של פרנקפורט לשנת 2015, אולם לפני האירוע קיבלנו גישה מוקדמת לרכב לרכב, כמו גם לאנשים האחראים ליצירתו.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• אנו נוהגים במכוניות הרעיון האחרות של פיג’ו: סלון האקסלט כמו גם רכב שטח קוורץ
מעצבים הוטלו על פרופיל מלוטש וקומפקטי (חשבו פיג’ו 208 כמו גם פולקסווגן פולו). בוסים של פיג’ו מציינים שהתוצאה היא “רמה של הבנה שמיעתית שמעשירה בנוסף את חווית הנהיגה.”
19

לדוגמה, הפנים עמוסה ב”ליטות אנכואיות “מודפסות תלת-ממדיות-אלה לוקחים גלי רעש כדי להציע רעש פריך ובלתי משתנה מהסטריאו המוקד המפותח במיוחד. בנוסף, אדני הדלת החיצוניות עוצבו תוך שימוש במשוואות מתמטיות כדי ללכוד רעש לפני שהוא נכנס לתא הנוסעים. כתוצאה מכך, הפרקטל צריך להיפטר באופן תיאורטי מכל הדרך הגרועה יותר כמו גם רעשי רוח. גם הצמיגים הרזים צריכים לעזור.
אבל ‘העשרה’ חווית הנהיגה לא עוסקת בסטריאו מהשורה הראשונה כמו גם באקוסטיקה מכוונת דק. גם הפרקטל מעלה לראשונה חדשנות חדשה כמו כניסה ללא מפתח של SmartWatch, כמו גם קול ניווט מתקדם שנראה שהוא משתפר לנהג כצמתים של רכב. כמו כן, זה יכול לעבור מימין שהוחלף, תלוי בכיוון המוצע של המכונית – כמו גם נאמר להיפטר מהנושא המוכר של הנהגים המובלים מהוראות NAV גנריות.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *