פטנטים של ב.מ.וו חושפים את ההגה עול עבור רישומי דגמים לנהיגה עצמית


מפטנט שהגיש BMW מגלה כי המותג מפתח הגה עול למכוניות העתיד שלה לנהיגה עצמית. הרעיון הוא התפתחות רדיקלית של ההגה בסגנון עול שהוצג על ידי טסלה עם משובץ הדגם S שלה-הוא כולל ידיות אחיזה מסתובבות וניתן להתקפל בו כאשר מופעל על נהיגה עצמית.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

רישומי הפטנטים לא נותנים בדיוק איך ייראה המכשיר, אלא ההגה החדש – המכונה ‘ידית היגוי’ בקבצים – פועל כמו זה של שום מכונית ייצור אחרת.

2023 BMW X5 M מתיחת פנים מנוקדת

הרכזת המרכזית זהה לזה של הגה קונבנציונאלי, אך הדמיון מסתיים שם. שני חישורים מחוברים לצדדים מנוגדים של הרכזת, עם אחיזות בכל קצה כדי שהנהג יחזיק. החישורים מחוברים באמצעות מפרקים מסתובבים המאפשרים לאחיזות להסתובב ולהישאר זקופים, לא משנה כיוון של הבוס המרכזי.
הפטנט מדגיש כי המערכת מפותחת עבור מכונית לנהיגה עצמית, והחישורים יכולים להתקפל במצב אוטונומי.
עם זאת, תחת נהיגה רגילה, עסקת ההיגוי עם לא נראית מועילה לכמויות גדולות יותר של נעילת היגוי, מכיוון שהעיצוב מונע נהג להאכיל אותו בידיהם, כמו שהיו עם הגה משותף. זה נושא עם פיתרון העול של טסלה, אך הרבה יותר עם העיצוב של BMW, מכיוון שהחישורים והאחיזות מסתובבים גם הם כדי להישאר זקופים לא משנה זווית ההיגוי.
רישומי הפטנטים מראים נהג שמסובב את הגלגל 270 בכיוון השעון; לא ברור אם זהו הסיבוב המרבי של המערכת, אך זה קטן בהרבה מזה של רכב קונבנציונאלי אם כן. זה יכול לרמוז כי ב.מ.וו מפתחת מערכת היגוי יחסית משתנה עבור הדגמים העתידיים שלה המשתמשים בידית ההיגוי, שתאפשר מידה משופרת של היגוי לסיבוב מעט יחסית של גלגלים במהלך תמרונים במהירות נמוכה.
אם עסקת ההיגוי של ב.מ.וו מיועדת לייצור, לא נראה אותה עד שהמשרד ישחרר את המכונית האוטונומית הראשונה שלה, כאשר החקיקה הממשלתית מאפשרת. נכון לעכשיו, בריטניה מאפשרת אוטונומיה ברמה 2, ומאפשרת מערכות סיוע לנהג מתקדם לשלוט על היגוי, מצערת ובלמים בתרחישים מסוימים בעוד שהנהג נשאר ערני לחלוטין עם הידיים על ההגה.

עיין ברשימה של הרכבים החשמליים הטובים ביותר לרכישה הטובה ביותר עכשיו …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *