Zipcharge חושף תחנת טעינה של רכב חשמלי ‘נייד’


זוהי ה- ZipCharge Go – תחנת טעינה חשמלית ניידת חדשה שלדעתם יוצרים עשויה להביא טעינה בסגנון קיר לבעלי רכב חשמלי ללא כל אזור חניה או מוסך משלהם ו
זוהי חבילת סוללות ליתיום-יון נטענות המשוכנת במסגרת חלל אלומיניום כמו גם מעטפת פלסטיק ממוחזרת, שמגיעה בסך הכל עם גלגלים כמו גם ידית נשלפת. ניתן לתמרן אותו כמו מצב נסיעות כמו גם להשתמש כחנות אנרגיה מתקע ביתי שניתן להשתמש בו כדי לשלם מכונית חשמלית של רחוב חונה.

טעינה לרכב חשמלי בבריטניה: מחירים, רשתות, סוגי מטענים וכן טיפים מובילים

ה- Zipcharge Go תוכנן על ידי שני מהנדסים בריטים עם ניסיון קודם באלקטרוניקה רכב וכן קידום מוצרים במקלארן, יגואר כמו גם לוטוס.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

הצמד שואף לבצע את השוק בסוף 2022 עם עלות דומה לזו של התקנת בית קיר תיבת קיר טיפוסית – נתון שיכול למגוון מכל מקום בין 500 ל -1,000 ליש”ט, תלוי בעיקר אם מענק מטען בית ממשלתי בבריטניה נלקח בחשבון. עם זאת, ה- GO תוצע גם באמצעות חברות, החל מ -49 פאונד בחודש.
10

ה- Zipcharge Go יכלול יכולת של עד 8 קוט”ש, אשר תלוי ב- EV שהוא מחובר אליו, אמור לספק בין 20 עד 40 מיילים של טווח. לצורך הקשר, מספיק כוח של 8 קוט”ש מספיק בכדי לספק פיאט 500 חדש עם טעינה של כ 20 אחוז, הנופלת לכעשה אחוזים עבור רכב עם סוללה גדולה יותר כמו מזהה פולקסווגן .4.
זרימת הכוח מדורגת במהירות 7.2kW – מהירות דומה לתיבות קיר רבות של בית כמו גם לנקודות טעינה מהירות ציבוריות. המשמעות היא שנקודת Go טעונה במלואה תיקח כשעה כדי לספק 8 קוט”ש שכר טרחה לסוללת הרכב אליו הוא מקושר.
מייסדיה קובעים כי ניתן לשמור על ה- GO בבית בגין חניון מכוניות מחוץ לרחוב או לשמור בצורה מסודרת בתא המטען של רכב לטעינה ביעד ללא גישה ישירה של תקע ישיר, אולם לא אימתה בדיוק כמה המערכת שוקלת.
קישוריות משולבת 2G כמו גם קישוריות 4G פירושה שאלו המשתמשים ב- GO יכולים לעקוב אחר פיתוח טעינה באמצעות אפליקציית סמארטפון, ואילו ממיר AC-DC דו כיווני פירושו שניתן להחזיר כל סוג של כוח עודף לרשת בזמני שיא.

Zipcharge מציין שזה אומר לייצר מגוון מטענים ניידים מעבר לדרך, עם בחירות קטנות יותר של 4KW בהירות יותר.
לחץ ממש כאן לרישום הרכבים החשמליים הטובים ביותר שנמצאים במכירה בבריטניה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *