BMW Vision הבאים למאה הבאים לחגוג את מאה המאה של המותג


כחלק מחגיגות המאה שלה, ב.מ.וו חשפה רכב רעיון חדש בשם BMW Vision הבא 100. הרכב הוחלף בקבוצת BMW החדשה הבניין המסורתי ב- Moosacher Straße 66 (שם הוקם העסק).
הוא מתמקד בטכנולוגיה אוטונומית, שכן ב.מ.וו קובעת כי חזון BMW הבא מטרת 100 הוא להיות רכב אוטונומי השומר על הקשר האישי בין הנהג כמו גם מכונית.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• רכבי BMW M הטובים ביותר אי פעם
אדריאן ואן הוידונק, ראש העיצוב של ב.מ.וו, אמר: “הטכנולוגיה צריכה להיות אינטואיטיבית ככל האפשר כדי לפעול כמו גם לחוויה כדי להבטיח שהאינטראקציות העתידיות בין אנושי, מכונה כמו גם הסביבה בסופו של דבר היו חלקות. חזון BMW הבא מופיע בדיוק איך אנחנו מתכוונים לעצב את העתיד הזה. ”
11

הרעיון בוחן גם תהליכי ייצור חדשים כמו גם חומרים הכוללים שימוש ב”הדפסת 4D “, כמו גם שיטות חדשות לבקרת טכנולוגיה ברכב, תוך הסרת כפתורים מסורתיים כמו גם מסכי מגע. הפנים כולל הרבה שטח במצב ‘קלות’, עם תאורת אווירה כמו גם תחושה אוורירית – עם זאת זה יכול לשנות את מצב ‘לשפר’ כדי לאפשר קלט מנהל התקן. זה יכול לגלות גם על הרגלי הנהיגה שלך, עם מה שיחות טלפון של BMW מערכת ‘לוויה’.
הרכב כולל גם מסגרת של 800 משולשים נעים, נוריות LED אורגניות שיכולות לזוז, מסך ראש לכל השמשה הקדמית כמו גם חומרים מתחדשים בפנים.
לרעיון גלגלים גדולים, תוכנית צבע נחושת כמו גם עיצוב אווירודינמי במיוחד. כמו כן, זה יכול לצורת שינוי, תוך שימוש במערכת הנקראת לגיאומטריה לחיים כדי לכופף את עבודות הגוף כאשר הרכב נוהג. דלתות כנף מסתכמות במראה החיצוני העתידני.
אנו גם מצפים לראות את מיני כמו גם רעיונות רולס-רויס גם בקיץ, אשר יבדקו את העתיד עבור אותם מותגים באופן דומה.
מה אתה מאמין לחזון BMW הבא 100? בואו נבין למטה!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *