BMW 1 Series GT בשיטה


BMW מתכוננת להישבר עם מותאם אישית כמו גם להציג את העיצוב הראשון שלה בהנעה קדמית אי פעם בתערוכת הרכב של פריז בספטמבר.
סביר להניח שתהיה סדרה 1 GT, החדש-שנראה ממש כאן בתמונות המיוחדות שלנו-יתבסס על אותה פלטפורמה בדיוק כמו הדור הבא זעיר (במכירה בשנה הבאה), כמו גם יועבר כפונקציונלי הרבה יותר כמו כמו כן, כמו זול יותר לריצה לחלופה לפסקה של 1 סדרה.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

ד”ר קלאוס דרגר, חבר הנהלת ב.מ.וו וכן ראש האספקה ​​וכן רכישה, אמרו לרכב אקספרס: “תגיע בהחלט BMW בהנעה קדמית. יש לנו הרבה ניסיון. אנו מבינים בדיוק כיצד להפוך את המכוניות והמשאית לפנות בצורה חדה לפינות כמו גם אנו מבינים בדיוק כיצד לכוון את ההיגוי כדי להבטיח שלא יהיה הרבה מומנט. ” כמו גם כששאלנו אותו ישירות אם יהיה BMW חדש בהנעה קדמית בתכנית פריז, הוא אמר: “אני לא מתכוון לסתור אותך!”
בקנייה כדי להבדיל בין המכוניות והמשאית החדשות הן מסדרת 1 הקיימת והן גם המיני החדש, ב.מ.וו מתכננת להפוך את זה למודל הרבה יותר פונקציונלי קומפקטי בסגנון MPV, בתבנית דומה לקלאס מרצדס B. הפלטפורמה החדשה היא קלה יותר וגם גדולה מעט יותר מזו של המיני הנוכחי. גם זה רב תכליתי, כך שלב.מ.וו תהיה תפאורה נהיגה מוגבהת ואילו נהגים קטנטנים ישבו תחתון לתחושה ספורטיבית יותר.
כל מארק יציע את העיצובים של ההנעה הקדמית שלו עם שלושה מנועי ארבעה צילינדרים הן בצורות הבנזין והן בצורות דיזל, אולם גרסאות BMW תמיד ישמרו על יתרון חשמל. אפילו טורבודיזל תלת-צילינדרים קטן בנפח 1.5 ליטר של החברה יתפאר ב 100 כ”ס פלוס.
מקור חשף: “המכוניות והמשאית יצטרכו לכוון עם המסורות של BMW, מה שמעיד כי עדיין יהיה מהיר עם ניהול נהדר – כך 100 כ”ס הוא מינימום חשוף. הגרסאות הזעירות יהיו פחות חזקות. ”
המנועים מבוססים כולם סביב המערכת המודולרית של BMW, המציינת כי הדלק בנפח 1.5 ליטר ישתפו את אותה מערכת 500 סמ”ק לצילינדר כמו שישה צילינדרים בקו 3.0 ליטר. יהיו שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר וכן 2.0 מנועי בנזין של ארבעה צילינדרים, אשר ישמרו על קשרים ביתיים חזקים לאחיהם עם הכונן האחורי, בתוספת 1.5 תלת צילינדרים וכן טורבודיזל 2.0 ארבעה צילינדרים.
הבדל נוסף בין ב.מ.וו כמו גם הזעיר החדש יהיה שהסדרה הקדמית 1 תספק את כוחו עם תיבת הילוכים ידנית עם שישה הילוכים או אוטומטית של שמונה הילוכים, ואילו זעיר ישתמש בספר שישה הילוכים או שישה הילוכים אוטומטיים, שמקורם ב- ZF.

ב.מ.וו מתכננת גרסאות היברידיות כמו גם גרסאות חשמליות לחלוטין של הסדרה הקדמית 1, אם כי אף אחת מהן לא תוצע בהצגת המכונית בשנה הבאה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *