פורד שופכת 1,400 משימות בבריטניה


פורד אימתה כי היא תסגור את המפעל שלה בסאות’המפטון באמצע 2013. המהלך מסתיים יותר ממאה שנות ייצור רכב בבריטניה, כמו גם יביא 500 איש את עבודתם, בתוספת עסקאות נהדרות יותר בשרשרת האספקה ​​הנלווית.
ייצור טרנזיט יעבור למתקן פורד אוטוסאן בקוקאלי, טורקיה, בשנת 2013.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

בהמשך לכך, פורד תסגור גם את ההטבעה שלו כמו גם את פעולות הכלים בדגנהאם – המעסיקה כיום 750 עובדים – בנוסף ללוגיסטיקה כמו גם לצוות התמיכה, תוך שהיא לוקחת הפסדי המשימה הכוללים ל -1,400 בבריטניה.
פורד מצטטת את החולשה בשוק האירופי – המהווה מעט יותר מרבע מנפח הרכב הכולל של פורד – כסיבה להחלטתה לקצץ צמחים כמו גם את מלאי הסוחר שלה במכוניות ומשאיות לרמות נמוכות.
יו”ר פורד דיבר במהלך ועידת תקשורת אמרו יו”ר פורד כמו גם המנכ”ל אלן מוללי: “אנו מתקדמים באופן מכריע כדי להתאים לייצור עם הביקוש … אנו מכירים בהשפעה של מעשינו על עובדי פורד כמו גם על משקי הבית שלהם, כמו גם יעבדו יחד עם כל בעלי העניין במהלך טרנספורמציה הכרחית זו של העסק שלנו … ”
פורד אכן וודא שהיא תשקיע במתקן ייצור מנועי דיזל של Dagenham, וכן תשמור על כוח העבודה הנוכחי של 2,000 איש בקו המנוע. משק בית חדש של מנועי דיזל נקיים בנפח 2.0 ליטר יוקם במרכז המו”פ של דונטון של פורד, המעסיקה 3,500 עובדים, כמו גם להיכנס לייצור בדגנאם בשנת 2016.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *