יונדאי מכריז על קונספט אוטונומי של Ioniq


יונדאי יוניק הוא כבר שלוש מכוניות באחת: הוא זמין כמכונית היברידית, היברידית וכלי חשמלית. כעת, יונדאי חשפה גרסה אחרת, הכוללת את טכנולוגיית הנהיגה האוטונומית החדשה ביותר של המותג.
• מכוניות ללא נהג: המדריך העליון לרכבים בנהיגה עצמית
זה מצויד במערכת לידר נסתרת בפגוש הקדמי, ויונדאי אומר מכיוון שהיא לא מותאמת למערכת הגגות המכונית לא נראית כמו “פרויקט מדעי התיכון”. הוא כולל גם מכ”ם בקרת שיוט חכם, מצלמת סיוע לשמירה על נתיב, חיישני ספוט עיוורים ואנטנת GPS, שכולן פועלות כדי לעזור לרכב לנהוג בעצמה.
7

זוהי פלטפורמה לא יקרה, אומר יונדאי, שמשמעותה ניתן להתקין אותה בדגמים עתידיים במחיר הגיוני. מכ”ם הפונה קדימה מגלה חפצים לפני המכונית, ואילו טווח של שלוש מצלמות מרגיש סכנות אחרות מול המכונית כולל סימני נתיבים ושלטים.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• מכוניות ירוקות פליטות נמוכות ביותר
נתוני מיפוי ויחידת ה- GPS מעניקים למחשב מבט בזמן אמת בדיוק היכן נמצאת המכונית, ותכונות בטיחות שכבר נמצאות ברכב, כמו בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט חכמה וגילוי הולכי רגל, עוזרים לשמור על המכונית בנהיגה בבטחה.
המכונית מוערכת כעת בקבוצה של שלושה דגמים בכביש, כאשר שתי מכוניות תאי דלק טוסון אוטונומיות מוערכות גם בדרום קוריאה. שניים יוצגו בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית בשנה הבאה (CES) בלאס וגאס.
האם אתה נרגש מהמושג מכוניות אוטונומיות? ספר לנו למה למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *