מכוניות ומשאיות עירוניות לקיצוץ הכיסוי הביטוחי של בני נוער


הממשלה משקיעה מיליוני פאונד במיזם לייצור מכוניות ומשאיות בעיר דו-מושביות במחיר סביר, פאנקי, דו-מושבי, המכוון לנהגים צעירים. כמו גם הקונסורציום שמאחוריו פועל בזהירות עם שוק הכיסוי הביטוחי כדי להבטיח כי המכוניות והמשאית החדשות נוחות לביטחון.
המכוניות והמשאית לנהגים צעירים הם אחד מ -17 מחקר מחקרי עיקרי וכן תוכניות קידום כדי להשיג כסף מסיר של 56 מיליון ליש”ט שהוקם במשותף על ידי הממשלה כמו גם המגזר האישי.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

התפקיד מכוון לייצר ריבועי ריבוע היברידי שמתומחר מתחת ל -10,000 ליש”ט כאשר הוא יימכר בסביבות חמש שנים. זה יתחרה במכוניות ומשאיות עירוניות כמו החכמים כמו גם פולקסווגן למעלה! -עם זאת היא תציע שיעורי כיסוי ביטוחיים-קרקעיים כמו גם אקלים כלכלי של 150 מגה-בתים.
קונסורציום העסקים שמאחורי המכוניות והמשאית לנהגים צעירים עומד בראש קבוצת החדשנות MI, עם זאת, עם זאת, כולל גם את החדשנות של קתרהאם כמו גם אוניברסיטת קובנטרי.
המכוניות והמשאית יהיו עשויות עמידות אולם חומרים במשקל קל אולטרה כדי להפוך אותה לבטוחה במיוחד עבור דיירים, אולם גם פחות מסכנת נזק לאנשים אחרים בכביש במקרה של התרסקות.
מערכות חדשנות אבטחה ידידותיות לביטוח כמו בלימת חירום אוטונומית יפחיתו את הסכנה של תקלות וכן יפחיתו את דירוג קבוצת הכיסוי הביטוחי של הרכב.
כמו כן, MI Innovation צופה כי זה יהיה הרכב הראשון בשוק עם ‘טלמטיקה בסגנון “קופסה שחורה” כשותף-מה שמאפשר למבטחים להקרין את יכולת הנהיגה של כל בעלים בזמן אמיתי.
מנוע כוח היברידי מתקדם, עם מנוע בנזין בודד-צילינדר המזווג למערכת ריפוי אנרגיה מבוססת-על-סופר-אקסור, יגביל את המהירות העליונה תוך שהיא עדיין מציעה נהיגה בעיר.
עם זאת, זה לא יהיה הרביעייה היחידה בעלות נמוכה בשוק. רנו חושבת לייבא גרסת מהירות מוגבלת של 28 קמ”ש של ה- Twizy, שתוכל להיות מונע על ידי ילדים בני 16 תחת סיווג הרישיון החדש של Quadricycle שנכנס לתוקף בינואר. כמו כן, סביר להניח שזה יהיה זול יותר מהמחיר ההתחלה הנוכחי של Twizy 6,690 ליש”ט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *