רנו EZ-Go Concept מציגה תצוגה מקדימה של מוניות העתיד


זה מושג רנו-גו של רנו-גו המוזרה למדי זה הוא הצצה לאופן בו המפיק הצרפתי חושב שמכוניות שותפות רכיבה ייראו ויעבודו עד 2030.
אולם לפני כן, בסוף 2022, רנו שואפת לקבל צי רוב של רובו לשימוש מסחרי. הרעיון החדש ביותר הזה מראה את המחויבות של המותג למכוניות אוטונומיות ושיתוף רכיבה מעבר לתאריך הזה.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• כל העדכניות ביותר מתערוכת הרכב של ז’נבה 2018
הרעיון הוא חשמלי לחלוטין, יכול לשבת עד שישה אנשים והוא אוטונומי לחלוטין ללא בקרות מכוניות לדבר עליהן. זה כל עוד מרצדס S-Class בגובה 5,200 מ”מ וכולל את מערכת ההיגוי האחורי של רנו 4 של רנו כדי למקסם את הזריזות.
33

זה מבוסס על פלטפורמת EV חדשה עם מנוע חשמלי קומפקטי בציר האחורי כדי להגדיל את שטח הפנים. כפי שהוא מפותח לשימוש בעיר יש לו מהירות מוגבלת של 30 קמ”ש.
מלבד התג הגדול של רנו בצד של ה- EZ-GO, אין רמזים לעיצוב רנו מוכרים לדבר עליהם, אך הבוס לעיצוב החברה לורנס ואן דן אקר אמר לרכב אקספרס במהלך תצוגה מקדימה בלעדית של המכונית הייתה סיבה.
“השארנו את זה דו משמעי; אנחנו לא מנסים לפנות ללקוח, אנו מנסים לפנות לעיר, חברה, מלון – אנשים שצריכים להציע שירותי ניידות, “אמר לנו ואן דן אקר. “אנחנו עושים מכוניות קונספט כדי לפתות אנשים ולמתוח את הדמיונות של אנשים.”
33

בפנים, מושב גדול בצורת U משתרע סביב תא הנוסעים עם בקיעת הזכוכית הגדולה המשמשת ליציאה ויציאה מהמכונית שפותחה כדי לתת גישה נוחה למשתמשים או משפחות עם כסאות גלגלים עם כסאות דחיפה.
שאלות ותשובות עם סטפן ג’נין, מנהל עיצוב מכוניות קונספט
מדוע ה- EZ-Go לא נראה כמו רנו?
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *