“זוכי הפרסים שלנו קובעים דרישות לתעשייה”


ההצבעה יכולה להיות תהליך רגשני במיוחד, כפי שהוכיחו בשבועיים האחרונים כאן בבריטניה. אני לא מעמיד פנים שהפגישות שקיים כדי לבחור את הזוכים בפרסי הרכב החדשים שלנו בשנת 2016 היו די סוערים כמו הדיון בברקסיט, אולם כפי שאתה יכול לדמיין היו כמה דעות חזקות למדי שבאו לידי ביטוי.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

מאגר המיומנות בשוק הרכב החדש הנוכחי הוא עמוק במיוחד, ולכן בחירת העיצובים שאנו חושבים עליהם להיות הטובים ביותר במכירה הייתה רחוקה מלהיות קלה.
• מכונית חושפת פרסי רכב חדשים – הזוכים
וכמובן, אנו מכירים לחלוטין עד כמה חיוני להשיג את ההחלטות. אנו נמצאים בתפאורה המיוחסת של להיות ראשונים מאוד להניע כל עיצוב חדש שמופיע, כמו גם אנו מבינים שרבים מכם מחכים עד שסיפקנו את ההחלטה שלנו לפני שבוחרים אם להוסיף רכב לרשימת השיקול שלכם.
זה עם סיבה נהדרת. בשנה האחרונה בלבד, הכנסנו כ -530 רכבים למבחן, ונוסע בתהליך של 250,000 מיילים. אז לא השארנו שום אבן לא פונה כדי לגלות את קרם היבול.
מה שהסיר כשחושבים על היתרונות של המתמודדים השנה הוא בדיוק כמה מהר שוק הרכב החדש מתקדם, כאשר אפילו עיצובים ביתיים זולים מגיעים כעת עם סוג הטכנולוגיה המתקדמת שלא ניתן היה להעלות על הדעת לפני מספר שנים.
אנו מאמינים כי צרור רכבי האלופה שהרכבנו ב -21 שיעורים הוא החזק ביותר שהרכבנו אי פעם. כמו גם את הדובדבן שבעוגה? רכב השנה שלנו הוא כוכב אמיתי שגדל בית, שהוקם ונוצר ממש כאן בבריטניה.
בתור כותרת עטורת פרסים – Car Revive הוכתר כוכתר את המותג המדיה השנה בטקס פרסי ה- PPA בשבוע שעבר, האוסקר לפרסום – אנו מבינים בדיוק כיצד פרסים חיוניים מכירים במצוינות בכל ענף. עם זאת אנו רוצים להבין מה אתה מאמין בבחירות שלנו – אז אנא צור קשר בקטע התגובות למטה.
תוכלו לראות את המערך המלא של זוכי הפרסים במכונית חושפים כאן פרסי רכב חדשים …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *