כלב שמירה: תיקון עבור מבקרים של Avensis Falk


על בסיס קבוע צור איתנו קשר לגבי חריקות כמו גם רעשנים במכוניותיהם, אולם מכיוון שהרעשים הם סובייקטיביים, זה יכול להיות קשה מאוד לציין מה מקובל גם כן כמו מה שלא.
עם זאת, כאשר גרג טג מבלדרטון, נוטינגהאמשייר, סיפר לנו על רעש פיצוח שמגיע מאחוריו של טויוטה אוונס החדשה שלו, כולנו היינו אוזניים. הסוכנות שלו כבר החליפה מכונית אחת, אולם כעת גם השנייה עשתה את הרעש הסדוק.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

גרג הצהיר כי סוכנותו אבחנה לראשונה כישלון רתום במקום על מסגרת המתכת בין העמודים האחוריים כמו גם מתחת למדף החבילה. המסגרת נחתכה כמו גם חדשה שרכה פנימה.
עם זאת, זה לא תיקן את הבעיה, ולכן הסוכנות החליפה את האבנסס בן השבעה חודשים של גרג עם בן חמישה חודשים. הנושא נפתר, אם כן? לא בדיוק.
למכוניות והמשאית החלופיות היו אותה סוגיה בדיוק. כמו גם כשגרג שאל אם הוא עשוי לדחות את זה, טויוטה דבקת בכך שזה לא היה אפשרי בזמן שעוקב אחר תהליך הערבות.
גרג אמר: “בשלב זה כל מה שרציתי לעשות היה להתרחק כמו גם לרכוש מכונית אחרת. עם זאת נראה כי טויוטה לא מודאגת. זה היה כמו לדפוק את ראשי על קיר לבנים. ”
כאשר חשיפת רכב שוחחה עם טויוטה, היא קיבלה את ההחלטה הלא שגרתית לגרום למהנדסי מפעל לכלול במציאת פיתרון. חלק ממדף החבילות היה זקוק למיועד מחדש, אולם לא ריתוך.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *