Meter Glitch Alts New London Black Cab Roolout


גליץ ‘מטר מפסיק את המנה הראשונה של מוניות פליטות אפס מלעלות לרחובות לונדון, שבועיים לאחר שהעיר הציגה דרישות פליטות אפס חדשות על כל המוניות החדשות ו
מאז ינואר השנה, רק מוניות עם יכולות פליטת אפס מאפשרות להצטרף לצי הקיים של 23,000 מוניות שחורות. העיצוב היחיד המורשה לשימוש עד כה הוא ה- TX Ecity מעסקי הרכב החשמלי בלונדון (LEVC).
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• מונית חדשה ‘TX’ חשמלית לונדון במחיר של 55,599 ליש”ט
אף על פי שהועמדו הזמנות רבות עבור המוניות החדשות של פלאגין מגוון, רק אחת אחת הוסמכה לשימוש, כאשר אף אחת מהן עדיין לא הביאה מטייל על הסיפון. הסיבה לכך היא תקלת יישומי תוכנה עם המונה על סיפון המוניות, כאשר LEVC קובעת כמה הזמנות יוחזרו מספר שבועות עד שהעסק כמו גם הספקים שלו יתקנו את הבעיה.
דובר LEVC אמר: “האות מהרכב כמו גם המטרים אינם עומדים בשורה, כמו שאנחנו עובדים על אפשרות לתקן את הבעיה. אנו עובדים על קבלת ממיר מתאים כדי לקבל את הרכב המורשה על ידי [ הובלה ללונדון] כמו גם ללקוחות. ”
לאחר מכן הוסיף העסק כי: “משלוחים הועמדו בהמתנה כתוצאה מבעיה בלתי צפויה עם תאימות למדדי המוניות כמו גם במונית. הנושא מובן, כמו גם הוא כולל את הודעות הדופק שנשלחו בין הרכב כמו גם את המונה.
“יש לנו אפשרות כמו גם עובדים עם TFL כמו גם ספקי המונים של הצד השלישי כדי להתקין את המונים המעודכנים והמורשים כדי שנוכל להתחיל משלוחי לקוחות ברצינות.”
ה- ECity 55,599 ליש”ט מפותח בקובנטרי כמו גם מגוון חשמלי טהור של 70 מיילים. מגוון בנזין בנפח בנפח 1.3 ליטר מגביר את המגוון הכללי של הרכב ל -400 מיילים.
האם אתה מעוניין לנסות את מונית הפלאגין החדשה כאשר היא מגיעה לבסוף? ספר לנו את המחשבות שלך בתגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *