אפליקציה חכמה מוגדרת ל’נעולת ‘נהגים צעירים המשתמשים בטלפונים ניידים בהגה


אפליקציית טלפון סלולרי חדש מוגדרת כדי למנוע מהנהגים הצעירים לבדוק את הסמארטפונים שלהם בהגה, ויכולה לעזור להם למזער את דמי הביטוח שלהם ב- תהליך.
המומחה למעקב אחר עובדים רומקס מפתח אפליקציה המשתמשת במערכת ה- GPS של הטלפון כדי לאתר מתי היא נוסעת במהירות של 4 קמ”ש ומעלה, ובשלב זה היא נועלת את המכשיר, השבתה שיחות, טקסטים, דואר אלקטרוני וחשבונות מדיה חברתית, בין שאר הסחות דעת. זה יכול גם לפקח על המהירות והזמן שלך בילוי בהגה.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• בעלי הטלפונים הניידים הטובים ביותר
המשרד כבר מוכר מוצר דומה לשוק הצי וכעת הוא מתאים אותו לשוק הצרכנים. היא מכוונת לנהגים צעירים ויכולה להשיק את המוצר הנוכחי ביותר שלה כבר במאי.
סטיב ארסקוט, מנהל המכירות של רומקס, אמר ל- Automobile Express: “זה נקרא מניעת הסחת דעת. אנו מתקרבים לנהגים צעירים יותר מכיוון שהם אלה שסביר להניח שדבוקים לטלפונים שלהם. ”
יהיה חיוב עבור השירות וזה יעבוד במקביל עם אפליקציה בשם Guardian, המאפשרת להורים לפקח על היכן נמצא הנהג והאם הם היו מהירים – ממש כמו שמנהל צי יכול עם נהג רכב של החברה.
ארסקוט הוסיף: “אנו מנסים למצוא שותפי ביטוח כרגע. תמריץ טוב אחד לנהג צעיר שיהיה בטלפון שלהם הוא שהם היו מקבלים הנחה על פוליסת הביטוח שלהם. ”
• אפליקציות מצלמת לוח המחוונים הטובות ביותר ברכב
יכולה להיות גם מערכת תגמול בה המשתמשים מרוויחים נקודות ומחליפים אותם עבור כרטיסי קפה או קולנוע חינם אם הם ישלימו בהצלחה מספר מסעות ללא תוצאות שליליות.
אתה יכול להכריז על עצמך על נוסע ולהשתמש בטלפון שלך בשלב באפליקציית הצי, ולגרסת הצרכן תהיה תכונה דומה. אם אפשרות זו נבחרה, היא שולחת הודעה להורים באמצעות אפליקציית Guardian.
מה אתה חושב על אפליקציה שיכולה לנעול טלפון נייד? תודיע לנו למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *