סיטרואן מתכננת צמיחת DS


סיטרואן מתכננת צמיחה משמעותית של מותג המשנה הפרמיום DS שלה בסין, כולל הצגתם של שלושה עיצובים חדשים במהלך 12 החודשים הקרובים, כולל רכב שטח, על פי המנכ”ל שלהם, Frédéric Banzet, כולל רכב שטח ו
• Citroen DS 5LS שנחשף
המשרד הצרפתי התקשה מכוון את סין כשוק מפתח לצמיחה, במיוחד במגזר הפרימיום, כמו גם השקיע השקעה גדולה במפעל ‘DS’ חדש בשנג’ן במאמר משותף עם המותג הסיני צ’אנגאן. ייצור ה- DS5 -Spect -Spectean DS5 החלה בספטמבר, כמו גם בחודש מרץ גרסת סלון חדשה שפותחה אך ורק לסין – המכונה DS 5LS – תצטרף לטווח, סלון קומפקטי הממוקם כמתחרה לסלון Audi A3 גם כן בתור מרצדס CLA.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

הסבר את ההיגיון העומד מאחורי הצגת שלושה עיצובים חדשים בדיוק בסין, אמר בנזט: “במהלך הפנייה, הלכנו עם כמה זמנים קשים, כמו גם היינו צריכים לתעדף פרויקטים ספציפיים. היינו צריכים לגבות את ההשקעה בסין, כעסק כולו מסתמך הרבה יותר על אירופה. ”
רכב שטח קומפקטי עם סטיילינג המבוסס על רעיון רובי הפרוע מהתכנית של שנחאי יופיע במחצית השנייה של 2014, אולם בנזט אמר לנו כי טרם הושגה החלטה על האפשרות של עיצוב זה שנמכר באירופה. “ההחלטה טרם התקבלה, אולם יש יותר יכולת בשנזן אם נתחיל להציע נפחים גבוהים יותר.” אמר בנזט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *