RAESR TACHYON SPEED HYPERCAR Hypercar שהוצג עם 1,250 כ”ס


סטארט-אפ קליפורני בשם RAESR (מערכות הנדסה מתקדמות כמו גם מחקר) חשף מכונית היפר-חשמלית בשם Tchyon. המנוע החשמלי שלה אורז 1,250 כ”ס ו -4,949 ננומטר מומנט.
מהירות הטכיון נקראת על שם החלקיק התיאורטי שנע מהר יותר מאור, יש מהירות עליונה מוצהרת העולה על 240 קמ”ש כמו גם יש דמות של 0-60 קמ”ש של שלוש שניות. הכוח מגיע משש מנועים חשמליים בהנעה ישירה, הקובעים 1,250 כ”ס וכן מומנט של 4,949 ננומטר.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• ההיפר -מכוניות הטובות ביותר 2017
בתנאי הנהיגה בעיר, גם RAESR מצהיר כי מהירות הטכיון יכולה לכסות כ -150 מיילים; ההפעלה מקבלת הסתייגויות מוגבלות מקונים פוטנציאליים.
תא הטייס של טצ’יון ספיד מפותח בסגנון של חופה סילון מתחרה, עם הגדרת הנהיגה במרכז המכונית. עם סגנון הדומה ל- Caparo T1 בהשראת F1, מהירות הטכיון כוללת מערכות אווירודינמיות מובחנות, עם ארבע כנפיים קדמיות שאינן מתכווננות וכן כנף אחורית מתכווננת שיכולה להציע מעל 454 ק”ג של כוח מטה במצב מכוח גבוה. עבודות הגוף עשויות מסיבי פחמן עם האמבט הפנימי העשוי מקוואר, וכתוצאה מכך משקל יבש של 1,338 ק”ג.
RAESR (מבוטא ‘רוכב’) החל לפתח את מהירות הטכיון בשנת 2012 במטרה של הנדסה ‘הדור הבא של מכונית היפר חשמל למציאות’.
האם ראית אי פעם רכב עם דמות מומנט כה גבוהה? הבה נבין מה אתה מאמין לגבי מכונית היפר המהירות של Raesr Tachyon בתגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *