“נקווה שדגמי ההילה של פורד מדליקים את שאר הטווח”


יותר מחצי השנה, יש גולת הכותרת ברורה אחת של 2015 עבורי – חשיפת הרעיון של פורד GT בדטרויט בינואר. זו הייתה הפתעה אמיתית, רגע “הייתי שם” אמיתי שהפך למיוחד יותר מהעובדה שהרכב כל כך מדהים.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• פורד GT: מפרט, תמונות והקצאה בבריטניה
זה נראה מרשים באותה מידה בתערוכה במועדון Rac של לונדון בשבוע שעבר, שם הדבקתי את הבוס החדש בבריטניה של פורד אנדי באראט (למעלה). אנדי מתרגש בבירור מאיך שה- GT, מוסטנג והמיקוד RS מייצרים גורם Feelgood אמיתי עבור המותג.
אבל בואו נהיה כנים, חלק מהסטארדאסט הזה צריך לסנן למכוניות המיינסטרים יותר של פורד, שחסרות מעט מהגורם X כרגע. רבים מאיתנו מאמינים כי אסטרטגיית פורד הגלובלית היא אשמה בכך, אך אנדי הגן עליה בקפידה.
• פורד מוסטנג: רשימת המתנה של 12 חודשים, מחירים ומפרט
בלעדיו, הוא ציין, פורד לא הייתה כניסה לשיעור Supermini-SUV הפורע-EcoSport-וגם המוסטנג לא היה מגיע כאן כאן. והוא התעקש כי עם הזמן זה יאפשר העברת טכנולוגיה בין מכוניות הביצועים לבין פורדים יומיומיים – כמו שימוש מוגבר בסיבי פחמן – מה שיעזור לטפל בחלק מהדאגות שלנו לגבי המגבלות של Fords עדכניים יותר.
מעניינות לא פחות היו הערותיו על סוחרי פורד, שסיימו במקום ה -26 מתוך 31 בסקר ההנהגים האחרון שלנו. “לא איפה שאני רוצה להיות,” אמר בתקיפות. אנדי ביקר בכל אחד מ -500 חנויות המכירות של פורד בבריטניה, כך יודע היכן הם צריכים להשתפר ואומר שהוא ישתמש בחוק הזכויות הצרכני החדש של אוקטובר “כדי להעלות סטנדרטים”.
• מכוניות הנמכרות ביותר בבריטניה
להיות האיש הבכיר בחברת הרכב האהובה על בריטניה אינה משימה קלה – עם פורד שנמכרת כל 35 שניות בבריטניה, הלחץ תמיד פועל. אבל באנדי באראט, לחברה יש אדם שיודע היטב מה יש לה לספק. ועם אותם דגמי HALO בתקווה שמאלים את הטווח, מעטים היו מהמרים שההצלחה במכירות נמשכת.

האם אתה חושב שדגמי המיינסטרים של פורד חסרים כרגע את גורם ה- X? ספר לנו בתגובות למטה!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *