מוות של בלם היד של ספר היד: 30 אחוז מהרכבים החדשים יש בלם יד ידני


בלם היד של ספר היד בסופו של דבר הוא מין בסכנת הכחדה בשוק המכוניות החדש, כאשר 70 אחוז מהעיצובים הנוכחיים המגיעים רק עם חניה אלקטרונית בלם ללא כל אפשרות של ספר יד, כך חשף מחקר חדש.
וכמה יצרנים – כלומר יגואר, לנד רובר, לקסוס, מרצדס ופורשה – עוררו את בלם היד המכני על כל מערך הדגם שלהם, כלומר זה אלקטרוני או כלום אם אתה רוצה מכונית מהמותגים האלה.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• בלמי חניה אלקטרוניים: מה הם ואיך הם עובדים
גם התבנית להחלפת חומרי יד ביד ביד באלקטרוניה הולכת וגוברת: עוד בשנת 2018 37 אחוז מהרכבים היו בלם יד של ספר יד, כאשר רק 30 אחוזים היו להם כיום. דאצ’יה וסוזוקי נמנים עם יצרני המכוניות שממשיכים להציע בלם יד ידני על פני טווחי היד שלהם, אך עם שבעה מתוך 10 רכבים חדשים מגיעים סטנדרטיים עם בלם יד אלקטרוני, צליל המחגר המוכר של בלם המשמש מוגדר כדי להועבר אליהם ספרי הסטוריה.
כריס קנאפמן, עורך Cargurus, שהביא את המחקר, אמר: “הוצג לראשונה על מכונית ייצור – סדרת BMW 7 של הדגל – בשנת 2001, בלמי חניה אלקטרוניים עברו במהירות מלהיות חידוש למה שהמחקר שלנו מראה הוא עכשיו נוֹרמָה. מערכות אלה אולי חסרות את המישוש מרגישות שחלק מהנהגים מעריכים מבלם חניה מסורתי של ספר יד, אך הן מביאות מספר יתרונות מבחינת נוחות, בטיחות ואריזה. “

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *