למבורגיני וירטואלי למבו V12 גראן טוריסמו ללא עטוף


למבורגיני חשף רוכב רעיון יחיד, שנקרא Lambo V12, שנוצר לשימוש במשחק המירוצים של פלייסטיישן 4, Gran Turismo Sport. זה הוצג כעיצוב פיזי בגודל מלא במונטה קרלו לקראת ה- GT Sport המורשה השנה ב- FIA בגמר העולם באליפות האינטרנט. אמנם לא סביר שיגיעו לעולם אולמות תצוגה, אך הוא יוצע להוריד עם Racer PS4 מאביב 2020.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

הוקמה על ידי למבורגיני סנטרו סטייל-המחלקה לסגנון הפנימי של למבורגיני-היא שואבת השפעה מהקטלוג האחורי של המרק האיטלקי, ומרימה את הצללית שלה מרעיון האגואיסטה לשנת 2013, כמו גם מחלונות הצד בצורת המשושה שלה מהקונספט של מרזאל משנת 1968. הסטיילינג שלו – כמו גם הרבה מאוד הצבע – מושפע גם מהמהדורה המוגבלת למבורגיני סיאן שנחשף בתערוכת פרנקפורט בספטמבר.
• רעיון מקוון של יגואר חזון GT מוגדר לגרן טוריסמו משחק ספורט הופעת בכורה
למרות שהפוסט שהושלם “עובד” הוא רק אוסף של פיקסלים במשחק פלייסטיישן, למבורגיני קובע כי הרעיון נוצר עם אווירודינמיקה בראש. לוחות הגוף המנותקים כמו גם מפצל קדמי גדול כביכול תעלה אוויר ביעילות סביב גופו של המירוץ, מאכילים את הכנף האחורית המסיבית בצורת Y כמו גם מפזר.
הנהג (הווירטואלי) נכנס לתא הנוסעים של רעיון Lambo V12 Gran Turismo בחזית המכונית, עם חופה זכוכית צירים, כמו טייס לוחם סילון. הפנים הוא מינימליסטי, הכולל מושב מירוץ יחיד, גלגל מירוץ עתידני כמו גם תצוגת ראש הולוגרפית, שממלאת את מהירות המכונית, הילוכים כמו גם מהפכות מנוע על השמשה הקדמית.
מתחת, למבורגיני קובע כי מנוע ההפעלה של רוכבי הרעיון הוא ייצוג מקוון של V12 הטבעי השואף באופן טבעי, שהתגלה ב- SIAN. האם זה צריך לחלוק את אותם המפרט בדיוק, המירוץ המקוון יקבע 808 כ”ס, יש זמן של 0–62 קמ”ש של בערך 2.8 שניות כמו גם מהירות עליונה העולה על 217 קמ”ש.
מיטג’ה בורקרט, ראש למבורגיני סנטרו סטייל, אמר: “ה- Lambo V12 Vision Gran Turismo מיוצר כדי לספק את המכוניות והמשאית המקוונת ביותר עבור מעריצים צעירים כמו גם לגיימרים, שהם אולטרה-אנושיים לגבי למבורגיני כמו גם לשאירים עתידיים.
16

“זו סיכוי למיומנות הסגנון בתוך למבורגיני למתוח את כנפיו, כמו גם לדמיין מכוניות ומשאית שכמו כל למבורגיני, היא פונה ראש כמו גם חווית הנהיגה הטובה ביותר, עם זאת משקפת את הדחיפה של למבורגיני בעתיד טכנולוגיות – במיוחד בזירת חומרים קלים כמו גם הכלאה. ”

Lambo V12 הוא הזרם בסדרה של רעיונות “Vision GT” מבוססי גראן טוריסמו, כמו גם השני שנחשף בעוד חודשיים, ועומד בפני הופעת הבכורה של החזון יגואר גרן טוריסמו באוקטובר.
מה אתה עושה מהקונספט המקוון של למבורגיני למבו V12 Gran Turismo? בואו נבין בקטע התגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *