פורד חוקרת הצגת מודעות על מסכי אינפוטיננט רכב


פורד רשמה פטנט על מערכת שתסרוק את שלטי החוצות בפרסומת לצד הדרך, כמו גם את פרטי המסך מהם כמודעה מוקפצת במסך האינפוטיננט של מכונית.
הפטנט, שהוגש בארה”ב בשנת 2016, אולם רק לאחרונה היה נגיש לציבור, מציג תמונה דוגמה של שלט חוצות לדוכן כלבים חם. מידע כולל שם העסק, סיסמא, מספר טלפון, כתובת כמו גם לוגו מודגשים כמוצגים ברכב.

פורד פטנטים בקרות נשלפות למכוניות אוטונומיות

הפטנט קובע כי מידע זה יתפס מלוח החוצות כמו גם מועבר למסך הרכב “דרך מצלמה”, ואילו על קישורי האינטרנט עשויים להיכלל במידע המוצג, ולקחת את הנהג לאתר המפרסם בלחיצה או הַקָשָׁה.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

זו לא הפעם הראשונה שהפטנטים הלא שגרתיים הוגשו על ידי פורד. ארה”ב הענק הגיש בעבר בקשות למקרן וידיאו המותקף על ידי אתחול, מערכת המפטרת מכונית של ‘ריח מכונית חדשה’ שלה, כמו גם בקרות נהג נשלפות לרכבים אוטונומיים.
לא בטוח אם הפטנט המודעני ברכב עשוי להיות מופעל למכוניות הייצור של פורד, או שמא יושם בבריטניה. באופן דומה, הפטנט אינו ממליץ אם הפיתוח נועד ליישום במכוניות של ימינו, או כל סוג של מכוניות בנהיגה עצמית שעשויות להופיע בעתיד או לא.
פטנט נוסף של וריד דומה שהוגש לאחרונה בארה”ב מגיע מ- Verizon תקשורת רב לאומית. זה מסביר מערכת בה מצלמת וידאו סורקת את לוחית המספרים של מכונית, כמו גם מנצלת את פרטי הנהג – הציעה שהם הצטרפו לשירות – כדי להקרין פרסומת בהתאמה אישית על לוח החוצות הקרוב ביותר.
האם תרצה לראות מודעות המוצגות על מסך ההדחה של המכונית שלך? בואו נבין בקטע התגובות …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *