ז’נבה 2013: עשרת המובילים שלך


בתערוכת הרכב של ג’נבה 2013 ראו כמה מהבכורות החדשות והמעניינות ביותר מזה שנים.
בעוד שלכולנו היו המועדפים האישיים שלנו, המבקרים ב- AutoExpress.co.uk עשו גם כן. הרכבנו רשימה של 10 הסיפורים הבולטים הרבים …
1. פרארי לאפררי
אם ההמונים הבלתי מוגבלים החוסמים את הלפרארי מהצפייה לא הספיקו רמז, אז הכמות המדהימה של תנועה באינטרנט באתר AutoExpress.co.uk אימתו את זה כמכוניות ומשאית העם של המופע. נהרת לבדיקת פרארי העליונה כמו גם לקחת את עבודות הגוף המדהימות שלה. כמו גם למרות הדעות על שמו, כולם נדהמו מהדמויות: תאוצה מ- 0-124 קמ”ש בפחות משבע שניות, עם מנוע חשמל בנזין 950 כ”ס שיוצר מחצית ה- CO2 של האנזו.
2. רולס-רויס רייט
בעקבות הפרארי בזהירות, היה רולס-רויס רייט החדש לגמרי. זה העיצוב הספורטיבי ביותר שהמשרד יצר אי פעם כמו גם החזק ביותר. תאום טורבו V12 6.6 ליטר יוצר 624 כ”ס, ואילו מתלה שונה כמו גם מסלול גדול יותר מסייע לשפר את הטיפול. ישיבה בתוך תא הנוסעים המפוארת מזכירה לך שזה גליל, עם עניין מדהים לפרטים כמו גם רק לחומרים הטובים ביותר. יתכן שהמראה לא הוחל באופן נרחב עם זאת, מדובר במכוניות ומשאיות בריטיות פנטסטיות יותר שאנחנו יכולים להיות שמחים עליהם.
3. פולקסווגן גולף GTI
זהו עדות לפופולריות של גולף פולקסווגן גולף GTI שהיא מדורגת במקום השלישי בסיפורינו הרבים שבדקו מג’נבה, לפני כמה דגמים נחשקים ברצינות. ה- GTI החדש ביותר הזה הוא ללא ספק המראה החריף ביותר מזה זמן רב, כמו גם אנו מצפים שהוא יהיה מצוין לנהוג. עם 227 כ”ס כמו גם משקל קרב של 42 ק”ג פחות מהדגם הישן, נראה כי עתידו של המותג GTI נמצא בידיים נטולות סיכון.
4. מרצדס A45 AMG
מרצדס A45 AMG עשויה להיקרא כניסה חמה באותה שיטה בדיוק הגולף GTI הוא, אולם ה- Merc הוא הצעה שונה לחלוטין. עם 355 כ”ס כמו גם הנעה ארבעה גלגלים, הוא טיל מ -0-62 קמ”ש באותו זמן בדיוק כמו פורשה 911 ברמת הכניסה. העלויות צפויות להתחיל מסביבות 36,000 ליש”ט, כך שזה יקר לבקיעה ביתית, אולם זה גם כן קצת מכוניות ביצועים ועסקה משאיות.
5. למבורגיני וננו
אנשים נמשכו למבורגיני עומדים רק כדי להתעסק בווננו, כמו גם המבקרים שלנו לא יכלו לסייע עם זאת לנסות ולקבל גם מבט טוב יותר. חגיגת חגיגות 50 שנה של המשרד, הווננו מבוסס על האוונטדור עם זאת, יש תפוקת כוח כוללת המורמת מ- 640 כ”ס ל- 740 כ”ס. סוג זה של ביצועים נראה לגמרי בבית בגוף האווירודינמי בהשראת מכוניות של Veneno. עם זאת, תג המחיר של כמעט 3 מיליון ליש”ט הוא קצת הלם.

6. הונדה סיוויק טורר
מכוניות ומשאיות נדל”ן לעולם אינן מעניקות באמת, עם זאת, עבודות הגוף האופנתיות של הסיוויק טורר הוצגו מספיק כדי לחטוף אותה מיקום בטופ. כשיוח עם המעצב הראשי בעבודה שנחשף, הוא ייראה זהה כמעט. הונדה מושכת את זה שהיא תציע גם מרחב פנים מוביל בכיתה כמעט, כך שתוכלו לעשות מצב לראש כמו גם את ליבכם.
7. אלפא רומיאו 4C
אי פעם מכיוון שה- Alfa 4C התחיל כרעיון בז’נבה לפני שנתיים, היה בזה באזז. למרבה המזל, מכוניות הייצור והמשאית שנחשפו השנה נראו נהדרות כמו הרעיון – אם כי נורות החזית מעט שנויות במחלוקת. חשבת במיוחד על מהדורת ה- 4C המציגה, הכוללת גימור סיבי פחמן כמו גם על תוכניות צבע מובחנות, עם תג מחיר של כ- 52,000 ליש”ט. כל העיצובים מפותחים על שלדת סיבי פחמן קלה כמו גם מופעלים על ידי מנוע טורבו בנפח 1.75 ליטר 1.75 ליטר.
8. אחוזת גולף פולקסווגן
במספר שמונה הוא הגולף השני של עשרת המובילים שלנו – מודל האחוזה. זה מעריך עד 105 ק”ג פחות מהמכוניות והמשאית שהיא מחליפה עם זאת מספקת 605 ליטר שטח מגף – זה 100 ליטר על קודמו. יש גם מודל Bluemotion אולטרה-שפירי, שמבטיח 85.6 מגה-בתים כמו גם 87 גרם/ק”מ ממנוע הדיזל בנפח 1.6 ליטר.
9. פורשה 911 GT3
הגרסא החדשה ביותר של פורשה 911 החדשה היא גרסת ה- GT3 הממוקדת, הכוללת מנוע של 468 כ”ס 3.8 ליטר שטוח-שישה. ייתכן שהפוריסטים לא שמחים לשמוע שהיא מוצעת רק עם תיבת הילוכים של PDK, אולם אנו עדיין מצפים שזה יהיה מדהים לנהוג, בזכות משקל קרב קל יותר של 13 אחוזים מה- GT3 הישן.
10. קיה פרובו
זה אינדיקציה בדיוק עד כמה קיה הגיע כי רעיון הפרובו שלה היה אחד מעשרת העיצובים המובילים שלך בז’נבה. החדשות הגדולות הן שגם זה הרבה יותר מקונספט, כאשר קיה מבפנים מאשרים שהיא תעשה את הייצור כגרסת קופה של ריו המפוצץ של פיאסטה. זה יהיה כמו יריב קופה קטן עבור קיה כמו גם נאמר לנו שהצורה הבסיסית תועבר לגרסת הייצור.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *