רולס רויס ​​בונה מכונית צעצוע חשמלית חד פעמית


רולס רויס ​​חשפה מכונית חדשה-אך לא סביר שהדגם החדש יגיע למוסכי יוקרה ברחבי העולם, מכיוון שהוא תוכנן לילדים בבית חולים בסמוך לבסיס המשרד במערב סאסקס.
ה- Rolls-Royce SRH הוא מושב יחיד המונע על ידי סוללות, שנוצר על ידי מהנדסי רולס וצוות הייצור המותאם אישית של המשרד. כ -400 שעות עבודה נכנסו ליצירת תוכנית הצבע הדו-טונית שלה, שמשלבת צבעים של רולסנד לבן אנדלוסיה וסלמנקה בלו עם קו מאמן אדום של סנט ג’יימס.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

המכונית נתרמת לילדים ביחידה לילדים בבית החולים סנט ריצ’רד בצ’יצ’סטר. בית החולים קווה את מסדרונותיו עם תמרורי תנועה ויאפשר לחולים להניע את הלחמניות SRH דרך המחלקה לתיאטרון, תוך הפחתת הלחץ לפני הפתיחה. ה- SRH מסוגל עד 10 קמ”ש, אם כי ניתן להגביל אותו גם ל -4 קמ”ש בהתאם לגיל הנהג ובמיומנות.
9
על המודעות שלנו

שניים מהילדים העניקו את אישור ה- SRH שלהם על ידי נהיגתו לאורך קו הייצור של רולס-רויס בגודווד-תהליך שבדרך כלל נערך רק על ידי מנכ”ל רולס טורסטן מולר-אוטבוס כשהוא מאשר דגמים חדשים.
“אנחנו חבר גאה בקהילה כאן במערב סאסקס,” אמר מולר-אוטבוס. “אנו מקווים שהרולס-רויס SRH ישמש כדי להפוך את החוויה לצעירים במהלך הטיפול מעט פחות מלחיצים.”
מריאן גריפית’ס, הבוס של קרן בתי החולים המערביים של סאסקס NHS, אמר. “אני רוצה לומר תודה מקרב לב למכונית המנוע של רולס-רויס ולצוות הקטן שהתנדב כל כך הרבה מזמנם בתמיכה בבית החולים סנט ריצ’רד, והילדים שאנו מטפלים בהם.”
האם אתה אוהב את רולס-רויס SRH? הודע לנו בקטע התגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *