רנו ממנה את לוקה דה מיו למנכ”ל חדש


לוקה דה מיו מונה רשמית למנכ”ל ברנו, כך אישרה החברה.
דה מאו התפטר כמנכ”ל Seat בתחילת השנה, והתדלק שמועות על הצעד החשוד שלו לחברה הצרפתית.
• ההאצ’בקים הטובים ביותר לקנות
מנהל הרכב יליד איטליה יכיל את תפקידו ברנו ב -1 ביולי. באותה תקופה מינה רנואלט את הגברת קלוטילדה דלבוס למנכ”לית ביניים, שתתמוך אז בדה מאו כסגנית מיולי.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

בהתייחס להודעה אמר מר ז’אן-דומיניק סנארד, יו”ר הדירקטוריון ברנו, אמר: “אני מתרגש מהמשל החדש הזה, המסמן צעד מכריע לקבוצה ולברית. Luca de Meo הוא אסטרטג נהדר וחזון של עולם הרכב המשתנה במהירות. הידע שלו אך גם התשוקה שלו למכוניות הופכת אותו לנכס אמיתי עבור הקבוצה. ”
המינוי מציין את הסימן העיקרי הראשון להתקדמות מצד רנו בהתחשב בכך שקרלוס גוסן הוסר מתפקידו בחברה בעקבות מעצרו בחשד להתנהגות בלתי הולמת כספית.
לוקה דה מיו פונה כבוס מושב
הבוס של המושב, לוקה דה מיו, פרש מתפקידו כמנכ”ל לבקשתו שלו, כך אישר המשרד הספרדי.
דה מאו מונה למנכ”ל SEAT בנובמבר 2015 בעקבות סיבוב של שש שנים כמנהל השיווק של פולקסווגן. סגן נשיא ה- Seat For Finance, Carsten Isensee, יקבל את התפקיד עד להודעה בנוסף, כך אישרה החברה.
בהצהרה רשמית נמסר: “מושב מודיע כי על פי בקשתו ובהסכמה משותפת עם קבוצת פולקסווגן, לוקה דה מאו מתפטר מתפקידו כנשיא מושב. לוקה דה מיו יישאר חבר בקבוצה עד שתבחין בנוסף.
דה מאו ניהל תפנית דרמטית בהונו של המשרד הספרדי במהלך כהונתו, והשיק את המותג לשוק SUV, תחילה עם ה- ATECA ואחריו אחריו ארונה הקטנה יותר וטראקו החדש בן שבעה מושבים. דה מאו פיקח גם על צעד המשרד כדי להפוך את קופרה למותג עצמאי משלה.
Seat מכרה כמעט 69,000 מכוניות בבריטניה בשנה שעברה, עלייה של 9.44 אחוזים בשוק שנפל בכמעט 3 אחוזים בסך הכל.

מה אתה חושב שזה יצביע על עתיד המושב? ספר לנו את המחשבות שלך בתגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *