פורד תתמקד ב- EcoBoost Tech בזכות נפילת מכירות דיזל


בעוד שיצרנים אחרים מפנים את העניין שלהם לטכנולוגיה היברידית, פורד חשפה את המיקוד שלה בעשר השנים הבאות, יהיה בשיפור הטכנולוגיה של EcoBoost שלה.
“השנה נמכור יותר ממיליון מנועי EcoBoost ברחבי העולם”, הצהיר ג’ו בקאג ‘, סגן נשיא לקידום המוצר בפורד. “הצענו הרבה יותר מנועי ECOBOOST ממה שעשינו מנועי דיזל ברחבי העולם בשנה שעברה, שהיה אבן דרך ענקית עבורנו.”
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

בשנת 2013, מכירות מנועי דיזל נפלו מאחורי מנועי הדלק בפעם הראשונה עם נתח של 45.8 אחוזים ברחבי אירופה. בשנה שעברה נתון זה ירד בנוסף ל -44.9 אחוזים.
• סקירה של פורד פוקוס 1.0 EcoBoost
“עדיין יש מידה רבה של קידום פוטנציאלי פוטנציאלי כשזה נוגע לאפקטיביות לשני EcoBoost. אנחנו שיטה ארוכה מלהראות את סוף הקו על הטכנולוגיה המסורתית, אנו הולכים לראות במשך 10 השנים הבאות המשך התקדמות על דלק רגיל כמו גם דיזל, “המשיך בקאג ‘.
בנוסף לתוכניות להקים בנוסף את Technology EcoBoost, גם בקאג ‘חשף תוכניות להרחיב חדשנות היברידית ברחבי אירופה. בצפון אמריקה, לפורד דריסת רגל חזקה בשוק ההיברידי, השני הטוב ביותר רק לטויוטה, כאשר שליטה זו מאורגנת להתפשט ברחבי אירופה בעתיד.
“אנחנו נמצאים בשלב בו אנו מוציאים חדשנות חשמלית ברחבי העולם, כמו גם זה אחד היתרונות של אסטרטגיה גלובלית של פורד אחת”, הצהיר בקאג ‘. “כשאנחנו מקימים חדשנות היברידית כמו גם חשמלית כעת אנו מעצבים אותו כדי להציע את כל מה ברחבי העולם. זה לא היה נכון לפני 10 שנים. ”
האם אתה מתכנן להשיג דלק או מכוניות ומשאית היברידית? בואו נבין מדוע בתגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *