שנת שיא לשוק הרכב בבריטניה לאחר מחזור של 71.6 מיליארד ליש”ט


שוק הרכב בבריטניה דיווח על שיא של 71.6 מיליארד ליש”ט בשנה שעברה, כמו גם קראה לממשלה לשמור על בריטניה פתוחה לעסקים בעסקה עם אי הוודאות של האיחוד ו
נתונים שפורסמו על ידי אגודת היצרנים המנועים כמו גם סוחרים (SMMT) מראים מקומות עבודה, ייצור כמו גם מכירות רכב כולם צמחו בזמן שההשפעה הסביבתית נפלה. השוק עומד כעת בפני קושי להמשיך את סיפור ההצלחה עם האיום של מכסי סחר כמו גם מנותק לעובדים מיומנים בחו”ל.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• כלי רכב פופולריים מאוד בשנת 2016
מייק הווס, מנכ”ל SMMT, הצהיר כי שוק הרכב הסתמך על שוק יחיד, קיבל גישה למאגר מיומנות כדי למלא את שטח המיומנויות של 5,000 החזקות במדינה כמו גם להשפעה על התקנות-כל הבעיות שעשויות להיות קשות לאחר ברקסיט ו הווס הודה שהתוצאה לא הייתה מה שהשוק הרצה אמר עם זאת, לעת עתה, זה היה “עסק כרגיל”.
הוא הוסיף: “הצמיחה שלנו תלויה בוודאות. כל סוג של סכנות כמו גם דרישת אי וודאות שתטפל בראש ממשלת בריטניה. שוק הרכב נמצא בראש נפשם של השרים.”
הנתונים האחרונים מראים כי מספר המשימות גדל ב -17,000 בשנת 2015, כאשר 814,000 עובדים מועסקים כיום במגזר. שניים מהיצרנים הגדולים ביותר בבריטניה – יגואר לנד רובר וטויוטה – הצהירו שזה יימשך גם כן, כאשר שתיהן מתחייבות להישאר בבריטניה כמו גם משימות להגן בטווח הקצר.
אדריאן הולמרק, מנהל האסטרטגיה הקבוצתית ב- JLR, הצהיר כי הייתה דרישה “לא מונעת ברקסיט” להפחתת המספרים ואילו יוהאן ואן זיל, נשיא כמו גם מנכ”ל טויוטה מוטור אירופה, הוסיף: “לא היינו רוצים לראות עסקים מתכווצים. הטווח הארוך זה תלוי במשא ומתן, אולם מכיוון שההחלטות הקצרות כמו גם לטווח הבינוני כבר התקבלו. ”
מה אתה מאמין על עתיד שוק הרכב בבריטניה העומד בברקסיט? בואו נבין למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *