מחירי החשמל החשמליים של יונדאי קונה ויוניק קיצצו כדי להעפיל למענק ממשלתי


יונדאי הורידה את מחירם של קונה אלקטריק הזולה ביותר של 64 קוט”ש ל -34,995 ליש”ט (לא כולל דמי רישום והנחות), כדי לעמוד באוטומיליה של הממשלה שהוקמה לאחרונה. גרנט, שהפך ליצרן האחרון שהגיב לקריטריונים המוקדמים יותר עם קיצוץ מחירים.
המענק זמין כעת רק לרכבים חשמליים עם מחיר מחירון של פחות מ- 35,000 ליש”ט, וההחזר הממלכתי נחתך מ -3,000 ליש”ט למקסימום של 2,500 ליש”ט.

יונדאי משיק שירות טעינה חדש בכרטיס EV

יונדאי אומר כי לקונה אלקטריק של 64 קוט”ש יש את הטווח הארוך ביותר של כל רכב הזכאי לתכנית, עם נתון נטען של 300 מיילים בין נסיעות לתקע.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

יונדאי גם חתכה את המחירים שלה לשאר המערך החשמלי של קונה בסביבות 2,000 ליש”ט בכל רחבי הלוח. דגם ה- SE Connect של 39 קוט”ש מתחיל כעת מ -30,395 ליש”ט, ואילו גרסת הפרמיה המקבילה מתומחרת ב -31,745 ליש”ט לפני דמי ההרשמה.
הדגם היחיד בקו החשמל של קונה שאינו עומד בתנאי המענק הוא דגם 64KWH בקצוות אולטימטיביים טווחים. המחירים מתחילים מ -37,145 ליש”ט לפני דמי ההרשמה והם מגיעים כקונבנציונאלי עם תצוגת ראש, מושבים קדמיים מאווררים, מושבים אחוריים אחוריים מחוממים, ריפוד עור וגג שמש חשמלי.
יונדאי קיצצה גם את מחיר ה- Ioniq Electric בסביבות 1,100 ליש”ט על פני הטווח. כעת זה מתחיל מ- 32,995 ליש”ט במפרט הפרמיה ו -34,995 ליש”ט בקיצוץ SE Premium (לפני דמי ההרשמה), כלומר שניהם חריצים תחת סף המענק המתוקן.
דגמי פרימיום מגיעים כקונבנציונליים עם מושבים מחוממים, הגה מחומם, כרית טעינה סמארטפון אלחוטית, אשכול מד דיגיטלי בן שבעה אינץ ‘ומערכת אינפוטינציה בגודל 10.2 אינץ’. מפרט SE הפרימיום של יונדאי מוסיף מושבים קדמיים מחוממים ומאווררים, מושבים אחוריים מחוממים וריפודים עור.
כעת קרא את כל העדכונים ביותר ב- Ture-Electric Hyundai Ioniq 5 …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *