כלב שמירה: מכוניות MOT לא הוגנות


רכב נכשל במבחן ה- MOT על טכניות מעורפלת למרות היותו ראוי לכביש, כך נודע לרכב אקספרס. הקורא טימותי וולש הוחלף כשגאוותו ואושרו-מיצובישי אבולוציה VIII משנת 2004-הוכרזו כמסוכנים לנהוג לאחר בדיקתו השנתית.
הבוחן אמר לטימוטי, מבנברידג ‘, Co Down, כי הוא נכשל מכיוון שהפנסים המותאמים למפעל של המכונית לא היו מכבסים ומערכת פלידה עצמית-ששניהם נדרשים על מכוניות חדשות עם אורות HID תחת חוקי אישור סוג נכנס לתוקף בשנת 2010.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

אולם הרכב של טימותי נבנה בשנת 2004, הרבה לפני שהוצגו ההנחיות. “איך רכב שנבנה בשנת 2004 יכול לעמוד בהנחיות שהוצגו שש שנים לאחר מכן? זה מגוחך!” אמר טימותי, שעומד כעת בפני הסיכוי לשלם כדי להחליף פנסים טובים לחלוטין לפני שהוא מבקש את המיצובישי שלו מחדש. הבעיה נוגעת לנוסח הנחיות MOT שהונפקו על ידי נהג וצפון אירלנד סוכנות הרכב (DVA).
המדור על מנורות HID שונה במקצת מזה שהונפק על ידי סוכנות שירותי הרכב והשירותים המפעילים (VOSA) למוסכים באנגליה, סקוטלנד וויילס. VOSA נכתב: “לרכב עם אורות HID עשויה להיות גם מכבשי פנסים ופילוס עצמי שצריך לבדוק ובעבודה קנייה אם היא מותאמת.” ב- DVA נכתב: “רכב עם אורות HID צריך להיות מכבשי פנסים ופילוס עצמי …”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *