2022 אאודי A6 E-tron מוגדר לטיפול בטסלה


כבר ראינו את אאודי A6 E-tron בסוג הרעיון בתערוכת הרכב של שנחאי 2021. עם זאת, זה המבט הראשון שלנו על עיצוב הייצור – שיתחרה כמו Tesla Design S כמו גם BMW I5 הקרוב. צילומי ריגול אלה מציעים כי העיצוב הסופי ישמור על אותו פרופיל בדיוק כמו מכונית הרעיון, עם קו גג משופע כמו גם בקיעה אחורית של Fastback – בדומה ל- A7 Sportback.

אאודי A6 חדש E-tron רעיון מקדימה תצוגה מקדימה של עזבון חשמלי עתידי

שינוי עצום על הרעיון גלוי בחזית בו אנו רואים סגנון פנס מפוצל ולא את היחידה היחידה של הקונספט. כמו כן יש סורג ריק בצורת הטרפזואלית הנפוצה של אאודי עם תעלות אוויר מתחת לפנסים. על הרעיון זה איפשר מקדם גרירה נמוך להפליא של 0.22CD בלבד, כמו גם היינו מצפים למשהו גם חלקלק ממכונית הייצור.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

במקום מצלמות התצוגה האחורית של הרעיון, אב -טיפוס זה כולל מראות כנפיים קונבנציונאליות הרבה יותר, אם כי אנו עשויים לראות שהגרסה הדיגיטלית מופיעה כאופציה. כמו כן יש קמט נמוך בצד A6 E -tron – היבט סגנון פופולרי המועבר מהקונספט.
מאחור, האורות האחוריים נראים השתנו באופן דרמטי על אלה שעל הקונספט, אין עוד מוט אור באורך מלא מפוצל על ידי תג מואר. במקום זאת, ישנם אורות מעגליים מרובעים שלא כמו כל דבר שנראה במגוון האאודי הנוכחי, כך שסביר להניח שסגנון זה מיועד רק למטרות בדיקה. להלן, מכוניות המבחן והמשאית מציגות צורת מפזר דומה שהיא קצת פחות אגרסיבית למראה הקונספט.
15

ה- E6 E-Tron צפוי לפגוע בשוק בשנת 2023, כמו גם הוא יתבסס על עיצוב החשמל החדש של אאודי PPE Premium Design עבור מכוניות חשמליות. זה האאודי הראשון ב- PPE שראינו, אם כי זה יהיה העיצוב השני להופיע מכיוון ש- Q6 E-Tron של המשרד צפוי לצאת למכירה בהמשך השנה תוך שימוש בטכנולוגיה זו.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *