Jaguar C-X75 & Variety Rover Sport SVR הם מכוניות בונד אחרונות


יגואר כמו גם לנד רובר העלו לראשונה את המכוניות שתתפקד בספקטר הסרט החדש של ג’יימס בונד.
ואוהדי בונד מבטיחים להתערער-לא לעורר-כאשר הם רואים את עלילותיו של יגואר C-X75, Variety Rover Sport SVR וכן את Land Rover Defender בסרט החדש, שיצא בבריטניה ב- 26 באוקטובר.
19

חזרתו של ה- C-X75 תהיה התרגשות אדירה עבור אוהדי יגואר. הרעיון ההיברידי ההיברידי בן ארבע הגלגלים של 778 כ”ס הופיע לראשונה בתערוכת הרכב של פריז בשנת 2010, כמו גם תוכניות להציע אותו בייצור מוגבל עם עלות קרוב ל 900,000 ליש”ט הוכרזו זמן קצר לאחר מכן. עם זאת, תוכניות אלה היו משומרות בשנת 2012 בגלל המשבר הכספי העולמי.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

ספקטר C-X75 מופיע במרדף מואר ירח עם רחובות רומא, כמו גם מונע על ידי הינקס, אותו מגלם דייוויד באוטיסטה. זה הוקם על ידי חטיבת התפעול הרכב המיוחד של JLR, במקביל להנדסה מתקדמת של וויליאמס.
המגינים, גם הם עבדו על ידי חטיבת ה- SVO של JLR, מתפקדים צמיגים משמעותיים בקוטר 37 אינץ ‘בתוספת שיפור ביטחון הגוף כדי להתמודד עם סצינות הפעולה שלהם באוסטריה.
19

הדוגמניות נחשפו בקבלת פנים מיוחדת בפרנקפורט כדי לחפוף עם תערוכת הרכב, כאשר כוכבי בונד נעמי האריס (מונפני) וכן באוטיסטה נוכחים.
המנכ”ל של יגואר לנד רובר מבצעים מיוחדים, ג’ון אדוארדס, אמר: “עבור יגואר לנד רובר, כאשר שוב יהיה חלק מקו הרכב האייקוני באחד מזכייני הקולנוע המפורסמים בעולם מייצג לנו רגע גאה. זו הזדמנות מדהימה להציג ייצור כמו גם מכוניות רעיון כאחד, כמו גם אנו מסתכלים קדימה להמשיך את הקשר הזה עד העתיד. ”
מוצרי JLR קודמים המופיעים בסרטי בונד כוללים גג נפתח של יגואר XKR ב- Die One One One, כמו גם סדרה 3 של Land Rover 88 באור יום החיים.
האם אתה מסתכל קדימה לסרט? בואו נבין למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *