טויוטה מבטיחה רווחי אפקטיביות אדירים עבור ההיברידיות של הגן הבא


טויוטה הגיבה באופן שורי למכוניות ההולכות וגדלות ולדפוס שוק המשאיות עבור היברידי פלאג-אין, ומושכת יש הרבה יותר דברים למצוא עבור מערכת היברידית מתונה CVT משלה. פרוס ברחבי טויוטה כמו גם טווחי לקסוס.
שוחחנו עם ראש המוצר של טויוטה, קארל שליכט, בתערוכת הרכב של פריז 2014 על חוסר הרצון של היצרן היפני להשקיע בטכנולוגיה היברידית של פלאגין.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

“היתרון במכירת שבעה מיליון יחידות מעיד שאנחנו מבינים מה עובד”, טען מנהל המוצר הקנדי. “המיתוס שההיברידי שלנו הגיע לשיא כמו גם שעלינו לדרוך ליתיום [סוללות] או לתוסף הוגזם מאוד.
“אנו מגלים שלמערכת ההיברידית הנוכחית נותרו בה הרבה רגליים. זה אמין ביותר, העלויות יורדות, כמו גם לא ניתן להבחין בלקוח – הם אפילו לא מבינים איזה סוג של סוללות נמצא שם. כמו שהוא חלק – זה עובד בעיר. כן, יש תלונות של אוהבים ש- CVT היא הבעיה העצומה מבחינת תחושת כיף לנהיגה, עם זאת אנו הולכים לעבוד על זה. זה לא מצביע על כך שאנו דרישה לצעוד לחלוטין למערך פלאגין. ”
כמו כן ציין שליכט את המאמצים של טויוטה עם הפלאגין של פריוס, שנמכר בעקביות על ידי הגרסא הזולה יותר-היברידית.
בנוסף, טויוטה לא נשענת על זרי הדפנה עם מערכות כונן חלופיות. נוכח בדוכן המופע היה הרעיון של מימן FCV, אותו אימת טויוטה יעבור לייצור מוגבל בשנת 2015 – כמו גם זו רק ההתחלה.
כשנשאל אם טויוטה מתכננת לשמור על תאי דלק מימן כתוכנית מכונית אחת, או להרחיב את הטכנולוגיה, השיב שליכט: “אני מאמין בהתחלה אנו רוצים להצהיר עם המראה המיוחד של ה- FCV. עם זאת כבר הצהירנו שאנחנו מאמינים בעתיד המימן, כמו גם אני מאמין שאתה יכול להאמין לנו כשאתה מסתכל על מה שהיינו כבר עם הכלאיים. ברור שאנחנו עומדים לעמוד בתבנית דומה כדי לוודא שלא רק רכב אחד הוא מימן המופעל על תאי דלק-עם זאת, זו שיטה בהמשך הדרך כרגע. “

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *