Audi A7 Sportback Facelift חשוף


אאודי סיפקה למתיחת פנים של A7 Sportback A, התמקד בעדכון המראה של חמש הדלתות של קופה, לצבוט את המנועים שלה וכן במתן טכנולוגיה חדשה.
גרסת ה- S7 Sportback החזקה בהרבה תפיק תועלת גם מהחייאה החזותית הראשונה של הדגם מכיוון שהצגה בשנת 2010. זה כולל את הצגת הסורג הזוויתי הרבה יותר זוויתי של המותג הגרמני, בנוסף לחזית אגרסיבית הרבה יותר בריבועה כמו גם פגושים אחוריים.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

מלבד השינויים הקטנים הללו, ההתקדמות החיצונית העיקרית היא תוספת של חידוש LED כסטנדרט. הלקוחות יכולים גם לבחירה לפנסי LED של מטריקס שפותחו כדי למקסם את החשיפה תוך הפחתת סנוור לרכבים המתקרבים. אלה כוללים אותות תפנית דינאמיים המותאמים כשכירים באורות האחוריים.
שינויים בסטיילינג פנים הוחזקו גם למינימום, עם עיצוב דומה עם זאת אפשרות טרייה של חמש אפשרויות צבע המשתרעות על המושבים כמו גם חומרים פנים חדשים, כמו אלומיניום כמו גם שיבוץ מלך בופור יחד עם עור Valcona.
גם ה- A7 לשנת 2015 כמו גם S7 יתפקדו גם מערכת אינפוטינציה מהשורה הראשונה. נקרא MMI Navigation Plus עם MMI Touch, חידוש הדור החדש ביותר הזה כולל מעבד גרפי מפותח של NVIDIA כמו גם משויך לאאודי Connect, המקשר בין המכוניות והמשאית לאינטרנט דרך תיבת הילוכים בתאריך גבוה של LTE. נוסף על כך, יש תיבת טלפון של אאודי לשיפור קבלת הפנים הניידת דרך האנטנה כמו גם מערכת רעש באנג ואולופסן מוצעת גם כן.
מתחת לעור, אאודי תציע תחילה שני דלק כמו גם שלושה מנועי דיזל בספורטבק A7, עם תפוקות כוח מתוקנות שנעות בין 215 כ”ס ל 328 כ”ס. כאשר הוא מזווג להנעה קדמית, TDI בגובה הכניסה 3.0 ליטר יחזיר מעל 60 מגה פ”ג תוך פליטת 122 גרם/ק”מ מוצהרים של CO2. עבור ה- S7 Sportback, הובא מנוע הדלק של 4.0 TFSI Topping 4.0, כאשר הכוח עולה ל -444 כ”ס.
כאשר הוא נוגע להוריד את ההספק הזה, ה- Powertrain של 316 כ”ס 3.0 Biturbo של 316 כ”ס כולל תיבת טפטטרוניק עם שמונה הילוכים, עם זאת כל שאר העיצובים ישתמשו בתיבת הילוכים טרונית של שבעה הילוכים. זה כולל גרסאות הנעה קדמית, כאשר מערכת המצמדות הכפולה המפותחת מחליפה את ה- CVT המולטי-טרוני של שמונה הילוכים.
כמו כן, תצורות מנוע מסוימות יפיקו תועלת גם מבלמים קלים חדשים, כמו גם יש עוד צעדים לחיסכון במשקל בשלדה, העשויה משילוב של אלומיניום כמו גם פלדה.

ה- A7 המתוקן נובע מהופיע באולמות התצוגה לקראת סוף השנה. אנו נשאיר אותך מתפרסם עם כל סוג של עדכונים עוד יותר, כולל עלויות מלאות בבריטניה כמו גם מפרט כאשר הם נחשפים קרוב יותר להשקה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *