בלעדי: אנדי פאלמר מתאר תוכניות חדשות עבור אסטון מרטין


500 מיליון ליש”ט של השקעות סייעו לעתידו של אסטון מרטין, אך זה לא הגיע בלי מידה של כאב, כאשר תוכנית המאה השנייה של המותג הייתה מתוקנת מאוד, כטלטלה בצוות הניהול של פאלמר.
מנכ”ל אסטון מרטין, אנדי פאלמר, שדיבר אך ורק לרכב אקספרס, נתן את חזונו כיצד השנים הבאות ייצא. “זה רגע גדול עבור החברה,” הוא אמר לנו. “יש לנו את מה שאנחנו צריכים כדי לספק אסטרטגיית יוקרה.”
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• אסטון מרטין זוכה להגברת ההשקעות
ללא ההשקעה הנכנסת, אמר פאלמר, “היינו בסכנת הצורך להוריד שטרות רעילים בריבית של 15 אחוזים – זה יקר! אני לא צריך לעשות את זה יותר. ”
עם זאת, ההשקעה החדשה אינה מגיעה ללא קשיים, כאשר יתנו פיטורים במפקדה של חברת Gaydon של החברה, אם כי סביר להניח שיש לרכוש נטו בכוח העבודה כאשר צוות חדש מצטרף למפעל DBX בדרום ויילס.
כמו כן, היה מדשדש בטבלה העליונה של אסטון מרטין עם לורנס סטייל כיו”ר המנהל, ומבצעים מבפנים עם ניק ליין שהפך לקצין טכני ראשי, אנדי הסלם כיום מנהל המכירות הראשי ומנהל השיווק הראשי של פיטר פרידמן.
זה גם מרמז על דשדוש של סדרי עדיפויות של המוצר, ובמיוחד ההשקה המתוכננת של דגמי הלגונדה הכל-חשמליים. “טכניקת הלגונדה שלנו לא מתה, היא פשוט מתעכבת”, אמר לנו פאלמר. זה הוחזר מעבר לשנת 2025, ולא ההשקה של 2022 שתוכננה במקור.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *