האיחוד האירופי להורדת רעש רכב קונבנציונאלי אך הפוך את הרכב החשמלי לקוצני יותר


הפרלמנט האירופי אישר חוק להפחתת רמות רעש רכב חדשות על ידי 4 דציבלים באמצעות תוכנית תלת פאזית שתתחיל בשנת 2016. החקיקה תדרוש גם כל המכוניות החשמליות לייצור אמצע מלאכותי כדי להזהיר הולכי רגל על ​​נוכחותם.
האיחוד האירופי יישם את החלק הראשון של התוכנית התלת פאזית החל מה -1 ביולי 2016. השלב השני ייכנס לתוקף משנת 2020, והחלק הסופי בשנת 2024. החלק הראשון של התוכנית המוצעת של האיחוד האירופי יחול רק על חדש מגבלות רעש מנוע בסוגי רכב חדשים. השלבים השני והשלישי יביאו ערכי דציבלים נמוכים יותר ויכללו גם את כל הרכבים החדשים המיוצרים בשנת 2022 ו- 2025, שנתיים לאחר התחלתם.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

החקיקה החדשה תחייב את יצרני הרכב להשתמש בתיוג רחב של האיחוד האירופי כדי להציג את רעש המכוניות שלהם בדציבלים הדומים לתוויות שכבר נמצאות בשימוש להצגת דירוג יעילות ומאפייני רעש על צמיגים לרכישה ברחבי האיחוד האירופי.
האיחוד האירופי מכוון לירידה של 25 אחוז בזיהום הרעש עד 2026
לאחר יישום התוכנית במלואה, רמות זיהום רעשי הרכב ייפלו ב -25 אחוזים. המגבלות הנוכחיות הן 74 dB עם גבולות מוצעים המכוסים על 68 dB עד 2026.
הירידה הראשונית עם 4-Decibel תחול על רכבי נוסעים, טנדרים, אוטובוסים ומאמנים עם משאיות בכפוף לירידה של 3 dB.
“זו פשרה טובה לכולם”, אמר חבר הפרלמנט השמרני הצ’כי, מירוסלב אוזקי, על ההחלטה. “[זה] יפעל להגנה על בריאותם של אזרחי אירופה בטווח הארוך”
יחד עם פסק הדין על מכוניות חדשות, אושרה גם הצעה להכין מכוניות חשמליות יותר. מערכת ההתרעה של הרכב האקוסטי יתבצע חובה לכל הרכב החשמלי באיחוד האירופי לאחר שלב מעבר של חמש שנים. אמצעים אלה צפויים לשפר את בטיחות הכבישים ולעזור למנוע פגיעות בתאונות דרכים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *