טויוטה מכריזה על מכשירי כוח היברידיים חדשים לשנת 2017


טויוטה תעקוב אחר הפריוס החדש על ידי הצגת מכשירי כוח היברידיים מתוקנים לאורך טווחיה החל משנת 2017. העדכונים מתמקדים בהפיכת המערכות ההיברידיות הרבה יותר ליעילות דלק, מעודנות ומגיבות.
המשרד היפני ממשיך לקדם את הטכנולוגיה ההיברידית שלה כחלופה למתן אפשרויות מנוע דיזל, וכל דגם המבוסס על הפלטפורמה המודולרית החדשה של TNGA יכלול טק היברידי מעודכן. שישה מדרגות היברידיות חדשות, בתוספת העברות אוטומטיות וקונבנציונאליות חדשות CVT (כולל עשר הילוכים אוטובוקס שנמצאו ב- Lexus LC500 החדש), יתגלגלו על פני טויוטה ולקסוס טווחים עד שנת 2021.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• המכוניות ההיברידיות הטובות ביותר לרכישה כעת
המנוע החדש הראשון שנחשף הוא גרסה משופצת לחלוטין של בנזין בנפח 2.5 ליטר ארבעה צילינדרים, שנמצאת בדגמים כמו Lexus NX ו- Toyota Rav4 Hybrid. בעירה במהירות גבוהה ויעילות תרמית משופרת מגדילה את צריכת הדלק בכ -20 אחוז, ואילו מערכת היברידית מרובת-שלבים חדשה משפרת את ההאצה. אומרים כי הכוח עצמו מעלה על ידי 10 אחוזים.
מערכת חדשה לרכבים היברידיים פלאג-אין, הרואים את המנוע החשמלי המניע ישירות את המכונית ולא משמש כגנרטור, תעלה גם הוא לראשונה בפריוס פריים הקרוב. סוג חדש של תיבת הילוכים CVT יתגלגל גם הוא, עם סך הכל 17 שילובי מנועי כוח המגיעים בחמש השנים הבאות.
בעוד שמכוניות חשמליות טהורות עדיין נמצאות בתוכנית המוצר, טויוטה מתכננת להרחיב את כוח העבודה הטכנולוגי ההיברידי שלה בכ -30 אחוז בחמש השנים הבאות. הציפייה היא ש -60 אחוז מהדגמים שנמכרו ברחבי העולם יכללו מדרגי כוח חדשים אלה עד שנת 2021, ויפחיתו את סך פליטת CO2 לפחות ב -15 אחוזים.
קרא כאן הרבה יותר חדשות לרכב של טויוטה וביקורות …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *