BMW M4 Coupe ו- Cabriolet Spied


אלה הם הצילומים הטובים ביותר שעדיין של BMW M4 המיוחל בשקיקה הן בצורה קופה והן בקבריולט. שני העיצובים נחטפו על ידי צלמי הריגול שלנו בעת שעברו בדיקות באירופה.
• חדשות וביקורות של BMW
קונספט BMW M4 יעלה לראשונה בהמשך השבוע ב- Pebble Beach Concours d’Elegance, אך צילומי הריגול הללו מעניקים לנו את האינדיקציה הטובה ביותר שלנו למה אנו יכולים לצפות כאשר המכונית תצא למכירה בקיץ הבא.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

למרות התחפושת, אתה יכול לראות גם את העיצובים של קופה וגם קבריולט כוללים רמזים לעיצוב של חטיבת BMW M. בחזית, שלוש צריכות נפרדות באוויר נמוך מחליפות את הסורג הרחב של 4 הסדרה והסמל הסימן המסחרי בולג ‘נראה לעין. בלמים גדולים יותר וערכת גוף אגרסיבית ומעוצבת יותר אווירודינמית, עם M4 מפרטת, מסמנים את הרכבים הללו כנגד סדרת 4 הסטנדרטית. הרביעייה המרכזית-חשיפה מבטלת כל ספק לגבי רכבים אלה.
קופה M4 למראה SVELTE כוללת קו גג משופע, ומעניקה לו את המראה לקחת על עצמו את אאודי RS5 באולמות התצוגה. הפרופיל של הקבריולט המומוסה הכבדה יותר שונה במקצת מהקופה, מכיוון שהמגף צריך להיות גדול מספיק כדי להכיל את הקשיח המתקפל, בעוד קו הגג לא כל כך אלגנטי.
גג סיבי פחמן ישמש גם על הקופה, שב.מ.וו ניסתה להסתתר עם גלישת הוויניל ההסוואה. זה יעזור להוריד את המשקל כמו גם את מרכז הכובד של המכונית, שיניב טיפול זריז. פירוט קופה אחר M4 כולל אתחול מעוצב מחדש.
ה- BMW M3 ו- M4 החדשים יסלקו את ה- V8 בנפח 4.0 ליטר המשמש להפעלת הדגם הנוכחי ולאמץ מנוע חדש בן שישה צילינדרים 3.0 ליטר טורבו. ב.מ.וו הוחלפה על פי נתוני הביצועים, אך מבפנים מציעים שצפוי כ- 450 כ”ס-עלייה של 30 כ”ס מעל ה- V8 בנפח 4.0 ליטר במכונית הנוכחית.
לאחר הופעת הבכורה בחוף פבל, גם ה- M4 וה- M3 Saloon יעלו לראשונה בתערוכת הרכב של דטרויט בשנה הבאה. שני הרכבים יימכרו כאן בתחילת הקיץ, בעוד שנצטרך לחכות עוד קצת להמרה M4 כדי להגיע.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *