מרצדס CLA דלפה


זוהי מרצדס CLA, שנחשפה בסדרת תמונות שהודלפו באינטרנט לקראת הופעת הבכורה של המכונית בתערוכת הרכב של דטרויט בהמשך החודש.
כצפוי, סגנון גרסת הייצור של ה- CLA שואב מאוד את קופה הסגנון הרעיון של מרצדס, שהוצג בתערוכת הרכב של בייג’ינג בשנה שעברה. עם זאת, סגסוגות 21 אינץ ‘של מכונית המופע כמו גם פנסי פנסים מדהימים – שזוהרו באדום כשהרכב היה במצב המתנה – הונחו.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

באופן לא מפתיע, גם ה- CLA דמיון מקרוב לעיצובים האחרונים של מרצדס א-קלאס כמו גם עיצובים של B-Class איתם ה- CLA חולק את אותה חזית רכב קטנה של MFA כמו גם פלטפורמה עם ארבע גלגלים.
עם זאת, ה- CLA אכן מקבל מכסה מצנפת עם זוג מתפיחות שרצות מלפנים לאחור, כמו גם הקמט התחתון שעובר במעלה האגף של המכונית לא מתנשא כמו שהוא נמצא בכיתה A.
בפנים, המסך המרכזי של ה- iPad Mini כמו גם פתחי אוורור בהשראת SLS מועברים גם הם מה- A-Class.
ה- CLA בתמונה נמצא ב- AMG Sport Spec, שמוסיף פגוש קדמי אגרסיבי יותר עם צריכת אוויר רחבה, סורג קדמי עם ביווג וכן מוט יחיד שעובר מהלוגו המוגדל של מרצדס, ממש כמו במכונית העל של SLS.
פרטים מלאים ייחשפו במעלה לתערוכת הרכב של דטרויט, שמתחילה ב- 14 בינואר. אנו מצפים שמרצדס תוודא כי מערך המנוע יכלול שלושה דלק וכן שלושה מנועי דיזל, אפשרות של שישה הילוכים יד או תיבות הילוכים מצמד כפול שבע הילוכים, כמו גם הנעה קדמית או ארבעה גלגלים.
בדומה ל- A-Class, גם ה- CLA ישריץ דגם CLA 45 AMG עם ארבעה גלגלים. זן ה- CLA השגרתי צפוי לצאת למכירה בבריטניה בקיץ, עם עלויות החל מסביבות 23,500 ליש”ט, מה שהופך אותו לתחרותי עם קופה הסדרת BMW 2 הקרובה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *