נהגים שנתפסו בבלבול סביב אזורי אוויר נקיים חדשים


רשויות המריצות אזורי אוויר נקיים בשתי ערים בבריטניה משתמשים בנתוני פליטות ממקורות סותרים, כך שמכוניות הפטורות מאזור הפליטה הנמוך של לונדון (Ulez) עשויות להיכנס להיכנס אזור האוויר הנקי הקרוב של בירמינגהם (CAZ). זה למרות ששני האזורים מבוססים על אותם תקני פליטות: יורו 4 למכוניות בנזין, ויורו 6 עבור דיזל.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

מערכת האכיפה של ULEZ בלונדון ובודק מקוון משתמשים בנתונים של יצרני רכב, סוכנות הנהגת והרישוי לרכב (DVLA) והסוכנות להסמכת רכב (VCA). אולם ה- CAZ של בירמינגהם, אשר יראו את נהגים גבו 8 ליש”ט בכדי להיכנס לחלקים מהעיר מהקיץ הזה, תלוי באתר מחלקה לתחבורה (DFT) כדי לזהות אם מכונית עומדת בתקנים, ובכל זאת תשלח נתונים ל- Defra (המחלקה עבור סביבה, אוכל וכפרי) לבדיקה ואכיפה.
• איסור רכב של בנזין וסולר בריטניה 2035 יכלול כלאיים וטנדרים
הבדיקה המקוונת של בירמינגהם מזהירה כי הדיוק שלה “תמיד משתפר”, אך בינתיים סיכנו את הנהגים שנאמר להם שהם יצטרכו לשלם את האישום כאשר הם לא, או שהמכונית שלהם פטורה כשלא.
Auto Express השיגה גם נתוני פליטות מ- VCA המציגה כי אלפי מכוניות בנזין אושרו לתקני יורו 3 – ומשמעים שניתן היה לחייב אותם כדי להיכנס לאזורי שתי הערים – למרות שיש להם פליטות נמוכות מספיק כדי לפגוש את יורו 4.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *