מכונית Hypercare היפר-מכונית חדשה המופעלת על ידי מימן חשפה


סטארט-אפ הטכנולוגי הבריטי Viritech חשפה תוכניות להשקת מהדורה מוגבלת חדשה, Hypercar המונעת על ידי מימן, הנקראת The Apricale.
ה- Accicale יהיה אלטרנטיבה של תאי דלק מימן עבור הלוטוס אוויג’ה הטהור-חשמלי והטסלה רודסטר הקרובה, אם כי זה יהיה הרבה יותר בלעדי יותר מיריביה. הייצור יוגבל ל -25 מכוניות בלבד.

Stellantis readse מימן דלק מימן פיג’ו E-Exeppert ו- Citroen E-Dispatch Vans

Viritech הפכה את ביתו לאידיאלי כאן בבריטניה. זה יפעל פיתוח ובדיקות בפלטפורמת ה- Acricale ובמנוע ההפעלה בפארק הטכנולוגיה של מירה בנונטון, לשנתיים הקרובות. אבות הטיפוס הראשונים של Acricale יופיעו בשנת 2022.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

המפרט של ה- Apricale טרם יאושר, אך החברה אמרה כי הרכב “יאתגר את מכוניות הסוללה המהירות ביותר בעולם.” אז נתון כוח שעולה על 1,000 כ”ס ומהירות עליונה העולה על 200 קמ”ש יכולה להיות בכרטיסים.
14

ייצור ה- Acricale אמור להתחיל בשנת 2023, כאשר החברה מכוונת לנפח מכירות שנתי של בין שמונה ל -12 רכבים. זה אולי נראה קצת נמוך, אבל המותג מיקד את שאיפותיו בהרבה הרבה יותר מאשר רק מכירת HyperCars.
Viritech משתמשת ב- Accicale כחלון ראווה טכנולוגי, עם המטרה הגדולה ביותר להפוך ל”ספק המוביל בעולם של פתרונות כוח מימן. ” בסופו של דבר, החברה מתכננת למכור את מיכלי האחסון שלה, יחידות שליטה ומדרגות כוח ליצרני ציוד מקורי בכל שוק בענף הנשיאה, ביישומי רכב, ימיים ואפילו חלליים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *