פקקי תנועה הוצאות אקלים כלכלי 9 מיליארד ליש”ט בשנה


פקקי הרשת הגרועים ביותר בבריטניה נחשפו במחקר חדש שגילה גזיזים הוציא את האקלים הכלכלי 9 מיליארד ליש”ט בשנה.
מחקרים של אנליסטים בתעבורת האינטרנט Inrix מראים כי נהגים נתקלו ב -1.35 מיליון פקקים ברשת בבריטניה בשנת 2016, והיוו יותר מ -3,700 בכל יום. העלויות המשוערות מחושבות כתוצאה מזמן אבוד, אקלים כלכלי דלק כמו גם זיהום.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• לונדון היא העיר הגרועה ביותר באירופה לעומס תנועה באינטרנט
הפקק הגרוע ביותר ברשת התרחש ב- 4 באוגוסט ב- M5 בסומרסט לאחר ששתי משאיות התנגשו. הזנב של 36 מייל לקח לעובדים 15 שעות להסרה כמו גם הוערך על הוצאות של 2.4 מיליון ליש”ט. תקלות ענקיות אחרות כללו שלוש התרחשויות נפרדות ב- M6 בין נובמבר בשנה שעברה כמו גם באפריל השנה. כל אחד מההתרחשויות עורר לפחות שבע שעות של עיכובים, עם הגרוע ביותר – התרחש בצומת 32 ב -13 בדצמבר שהפעיל 10 שעות הפרעה.
מצוין שהממשלה דורשת מחברות כבישים מהירות עובדות במהירות רבה יותר כדי למזער את העיכובים שנגרמו על ידי תקלות בכבישים מהירים כמו גם בדרכי A. על פי מכתב שנראה ב”טיימס “מהכומר ההעברה ג’סי נורמן לכביש המהיר אנגליה, הממשלה קוראת כעת לחברות לחשוב על ניצול דרכים כקונטרפיות כדי להסיר את תנועת האינטרנט במהירות יותר בין פתרונות אחרים.
במכתב, העומד בפני התרחשות ב- M3, הצהיר כומר העברה נורמן כי הוא מעוניין “להבטיח כי הפרעה לנהגים כמו גם בשכונות תמוזער במהלך ואחרי אירועים כמו זה.”
הוא הוסיף: “פונקציה ספציפית המוצגת בתקשורת הייתה זמינותם של כבישי החלקה ריקים, כמו גם הייתי מעוניינת להבין אם חשבת אם אלה עשויים להיות מנוצלים כניגוד כדי לדרוך את תנועת האינטרנט מהכביש המהיר.”
הכבישים המהירים אנגליה הצהירה כי היא פינה 85 אחוז מהכביש המהיר וכן התרחשויות דרך A תוך שעה.
מה הפקק הארוך ביותר ברשת בו היית תקוע? ספר לנו בתגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *