מכוניות חשמליות זולות של דאצ’יה יכולות להיות קרובה לרמזים של רמזים


Dacia, המותג שמוכר כיום את המכונית החדשה הזולה ביותר הזמינה בבריטניה, יחיל את נקודת המבט של שורשי התקציב שלה על מכוניות חשמליות לחלוטין בעתיד, Car Express יכול לחשוף.
החברה הרומנית תשתמש בעמדה כחלק מברית רנו-ניסאן כדי לפתח EVS ידידותי לתקציב. הקבוצה, שהורחבה לאחרונה כאשר רנו קיבלה את חלקם ברובם במיצובישי, תשיק 12 מכוניות טהורות-חשמליות חדשות עד שנת 2022.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• המכוניות החשמליות הטובות ביותר למכירה
יו”ר אירופה של דאצ’יה, ז’אן כריסטוף קוגלר, אמר בתערוכת הרכב של פרנקפורט לאחרונה, אמר כיו”ר האירופה של דאצ’יה, ז’אן כריסטוף קוגלר, Car Express כי צוותו יבחן את הטכנולוגיה העומדת לרשות דאצ’יה, ויקבל החלטות על בסיס דרישת הלקוחות.
“נשאר נוחה באופן מזעזע,” אמר לנו קוגלר. “לא נשנה את טריטוריית המותג שלנו. אנו נהנה מכוח הברית והטכנולוגיה המוכחת – כך שנוכל להתאים לזה לדאצ’יה. יש לנו את כל הטכנולוגיה החשמלית מוכנה ועל המדף. להיות חלק מהברית הגדולה יותר מרמז כאשר אנו זקוקים לטכנולוגיה, יש לנו אותה. אנחנו לא צריכים לנהל משא ומתן. ”
למרות שמסגרת הזמן של המכונית החשמלית הראשונה של המותג אינה ברורה, קוגלר רמז כי דאצ’יה חשמלית יכולה להופיע מוקדם יותר מאשר במאוחר. “אולי יש הבדל של שלוש או ארבע שנים בין המכוניות [הברית] המתקדמות בהרבה והטכנולוגיות שיש לנו,” הוא אמר לנו.
“אנו מסתכלים מתי זה יהיה סביר. אנו דבקים בדגם החברה שלנו וכאשר הוא מוכן וכאשר יש בקשה נחבר אותו. ”
ברכישה כדי להפוך את המכונית החשמלית של Dacia לידידותית לתקציב ככל האפשר, סביר להניח שהמותג ישתמש בבסיס המנועים והמנועים החשמליים של רנו זואי הנוכחית-המכונית החשמלית הנמכרת ביותר באירופה.
ה- ZOE עודכן לאחרונה עם סוללה חזקה בהרבה של 41 קוט”ש, שלטענת רנו מאפשרת טווח נסיעה של 180 מייל. מגבלות הסוללה הקטנות והיותר יקרות של 22 קוט”ש נעות בין 100 מיילים.
בנוסף לחשמל, Dacia תסתעף לטכנולוגיה אוטונומית, אם כי רק ברמה בסיסית מאוד.
“החשמל של השוק ברור מאליו. גם האוטונומיה והקישוריות יגדלו, “הוסיף קוגלר. המחויבות של דאצ’יה לנהיגה אוטונומית תוגבל לדברים גסיים כמו בקרת שיוט אדפטיבית ותיבות הילוכים אוטומטיות – תכונות המשימות “האציל” לרכב.

האם היית מעוניין ב- Dacia EV לא יקר? הודע לנו בתגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *