ציוץ ממושב הנהיגה עם Jaguar Land Rover’s JustDrive Tech


העולם המון מערכת זיהוי דיבור מתקדמת ברכב, שפותחה על ידי Cloudcar מבוסס עמק סיליקון, יוצעו בדגמי יגואר ולנד רובר מהמרץ הבא. אפליקציית JustDrive מאפשרת הפעלת העברת הודעות, ניווט, מדיה חברתית, מוסיקה כמו גם פונקציות מידע באמצעות שליטה קולית.
JustDrive עובד עם ממשק הלא-מונטר של JLR שהושק לאחרונה עבור Apple כמו גם סמארטפונים אנדרואיד, ושולט על אפליקציות כמו Spotify וכן טוויטר פלוס 17 אחרים הכוללים חניה, חדשות כמו גם אפליקציות רדיו אינטרנט. הוא משתמש בתוכנת זיהוי הדיבור הרגילה הנוכחית שתאפשר לנהגים ליצור אינטראקציה עם המערכת באמצעות דיבור טבעי הרבה יותר ולא במספר פקודות מוגדר מראש.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• כל מה שאתה דורש להבין לגבי יגואר XE החדש
הטכנולוגיה מאפשרת לבעלים לשלוח טקסט או לציוץ עם פקודות כמו “תגיד לג’ורג ‘אני מאחר”, להריץ חיפוש באינטרנט דרך גוגל, או אפילו לבקש משיר מסוים שיושמע באמצעות חשבון Spotify שלהם. בנוסף, אם הנהגים מבקשים את המסלול הטוב ביותר, מערכת הניווט תחפש ברישום וכן גם יש לבדוק אם יש עדכוני תנועה באופן מקוון.
כל היגוארים המצוידים ב- Incontrol כמו גם הפעלה קולית יכולים להשתמש בתכונה החדשה, כמו גם המשרד מתכוונת להוציא כמה אפליקציות חדשות בשבועות הקרובים לאחר ההשקה.
מנהל המחקר של JLR כמו גם הטכנולוגיה, ד”ר וולפגנג אפל, אמר ל- Car Express, “אנחנו עובדים עם CloudCar מכיוון שיש להם את המערכת הטובה ביותר בעולם, כמו גם ראשית להכניס אותה למכונית.”
“אנו רוצים לשפר את חווית הנהיגה, עם זאת אנו גם רוצים למזער את הסחת הדעת הנהג.”
• יגואר לנד רובר חושף סודות טק עתידיים
יגואר לנד רובר השתמשה גם בתערוכת LA כדי לחשוף את פתיחת המרכז הטכנולוגי שלה ל- Hi-Tech Open Technology בפורטלנד, אורגון. העסק מקווה שיש בסיס קרוב לחברות טק בקו החוף המערבי של ארה”ב יספק להם יתרון כאשר הוא נוגע למערכות אינפוטינציה מתקדמות במכוניותיה.
קרא הרבה יותר מסיפורי החדשות הענקיים מתערוכת הרכב LA לשנת 2014 …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *