יונדאי RM19 New Prototypy Midship Prototype שנחשף ב- LA


יונדאי סימן את כוונותיו להציג עיצוב הילה מבוסס ביצועים עם חשיפת קונספט RM19. מוצג בפעם הראשונה בתערוכת הרכב LA, האבטיפוס האמצעי המנוסה אריז 390 כ”ס כמו גם תצוגה מקדימה של הכיוון העתידי למותג ה- N של יונדאי.
השם, RM19, מתייחס לתצורת ‘אמצע המירוץ’ של האב-טיפוס, דבר שלדברי יונדאי יספק לרכב “איזון טיפול ברמת מכונית-על.” עבודת ה- RM הייתה בעבודות ביונדאי מאז 2012 וכן הביאה לשלוש מכוניות רעיון שונות. ההבדל עם ה- RM19 הוא שמדובר באב -טיפוס רץ כמו גם Auto Revive היה כונן ראשון מיוחד מאוד.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• סקירה חדשה של יונדאי RM19
האב-טיפוס מונע על ידי טורבו בנפח 2.0 ליטר ארבעה צילינדרים שנלקח ממרוץ ה- TCR של יונדאי, כמו גם גם מביא את תיבת ההילוכים הרצף של שישה הילוכים של המכונית כמו גם הגדרת הנעה אחורית. ב- RM19 הוא קובע 390 כ”ס כמו גם מסוגל לזמן 0-62 קמ”ש של פחות מארבע שניות.
6
על המודעות שלנו

עם זאת, הטורבו בנפח 2.0 ליטר אינו בהכרח מנוע ההפעלה שיופיע במכונית הייצור. יונדאי הצהיר כי “עוקבות החשמל החדישות עשויה לספק הנעה נקייה ועם זאת מרגשת” בעתיד. המשרד הקוריאני הזכיר את ההשקעה האחרונה שלה ב- RIMAC Automobili כמו גם את האבות-טיפוס החשמליים שהיא מקימה כעת בעסקי EV בעלי ביצועים גבוהים כשדרה אפשרית עבור ה- RM19.
• מכוניות הספורט והמשאיות הטובות ביותר לקנות
“מכוניות הספורט והמשאית RM19 מאותתות על שאיפות המותג העתידיות למותג N בעל הביצועים הגבוהים של יונדאי, ומעבירים היטב את N לזירה היוקרתית של הביצועים ברמת מכונית העל”, הצהיר תומאס סמרה, סגן נשיא המנהל וכן ראש אגף המוצרים של יונדאי מוטור קבוצת מוטור. ו
צפו לראות אב-טיפוס קרוב יותר לייצור, שנקרא ככל הנראה RM20, בשנה הבאה.
מה אתה עושה בעתיד הביצועים של יונדאי? תן לנו להבין את המחשבות שלך בתגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *